Borago /Gandin 25 samtidigt som pergotime?
Någon som vet om man kan ta borago eller glandin 25 samtidigt som man tar pergotime?
Någon som vet om man kan ta borago eller glandin 25 samtidigt som man tar pergotime?
Vill jag oxå veta :)
Jag med!! :)
Borago vet jag inte vad det är, men glandin kan ni ju absolut ta! Det är ju fettsyror som normalt ska ingå i kosten.
Varför tar ni pergotime? Jag har precis fått det utskrivet och hoppas det ger resultat. har bara ÄL ibland.
Jag äter nu min första kur pergotime pga att jag bara har mens ibland, så vi behöver en liten knuff på vägen ;)
Borago är typ samma som glandin :)
Är det första barnet ni försöker få?
Första barnet och jag längtar och hoppas att pergotime ska göra susen på första försöket!!! Vet ni hor stor chans det är att pergotime gör så att man blir gravid?
Vi jobbar med på första barnet, har tyvärr ingen aning om hur stor chans man har egentligen, skulle tro att vi har lika stor chans som vem som helst som inte behöver äta pergo, min läkare sa till mig att man iaf får räkna med att det kan ta upp till 6 månader - 1år kanske, så man inte har för stora förväntningar.. Han rådde mig även till att föra en "dagbok" på min cykel och sexliv mm.. :) Vi kämpar på o håller tummarna iaf!
Jag tar pergo pga att jag aldrig får ÄL.. Har hört att man får bättre slemhinna i livmoderna med Borago/Glandin :)
Första barnet för oss oxå :) Man lääängtar såå..
Hur går det för er tjejer?
Ja det är vad jag har hört med! Hopas att det ska funka bara..
Ja efter första kuren pergo fick jag ÄL men dock mens efter det :(
Till andra omgången var pergo slut överallt så jag fick hoppa över en månad... Verkar dock inte som att det blir någon ÄL på egen hand, men nu har jag iaf fått hem pergo!
Någon som vet när jag ska börja med andra kuren`, när jag inte har någon mens att gå efter...?
Ska jag räkna som om jag skulle ha fått mens ändå?