• LinnIvan

Till alla ensamstående mammor och pappor!

Skulle bara vilja ge en stor kram o klapp på axeln till alla ensamstående mammor o pappor därute! Ni gör ett fantastiskt jobb!!!

Jag lever nu ensam med en 11åring, en 4åring och en på 7 veckor och det är verkligen tufft! Det går, men det är tufft! Så jag inser verkligen vilket jobb det är att vara ensam!

Så en stor kram från mig!

• Svar på tråden Till alla ensamstående mammor och pappor!
  • Bottis

Jag tycker ni ensamstående föräldrar gör ett fantastiskt jobb. Träffade en ensamstående pappa med tre barn. Han har lyckats uppfostra tre helt fantastiska individer, vilket jobb! Jag är imponerad. Så imponerad att jag nu tänker gifta mig med honom

Kämpa på, ni är bra. 

• LinnIvan
    Bottis skrev 2010-10-16 22:13:53 följande:
    Jag tycker ni ensamstående föräldrar gör ett fantastiskt jobb. Träffade en ensamstående pappa med tre barn. Han har lyckats uppfostra tre helt fantastiska individer, vilket jobb! Jag är imponerad. Så imponerad att jag nu tänker gifta mig med honom

Kämpa på, ni är bra. 
    Vilken härlig story! Sitter med ett leende på mina läppar! Stort lycka till!
  • Bottis
    LinnIvan skrev 2010-10-16 22:15:09 följande:
    Vilken härlig story! Sitter med ett leende på mina läppar! Stort lycka till!
    Tack

• Spanjoren

Gäller det även oss som bara är 50%föräldrar med god kontakt med den andra föräldern?

C´est la vie pero no se la toque
  • LinnIvan
    Spanjoren skrev 2010-10-16 22:16:19 följande:
    Gäller det även oss som bara är 50%föräldrar med god kontakt med den andra föräldern?
    Självklart!
  • LinnIvan

Puffar till så fler får en klapp på axeln från mig!

• millihenry
    LinnIvan skrev 2010-10-16 22:17:52 följande:
    Självklart!
    Då tar jag också åt mig i så fall. Tack! Glad
  • LinnIvan
    millihenry skrev 2010-10-20 19:24:54 följande:
    Då tar jag också åt mig i så fall. Tack! Glad
    Varsegod!
  • LinnIvan

Nu har det gått ytterligare månader! Och jag vill fortfarande ge alla kämpande föräldrar en kram!!!

• Rosahjärta

LinnIvan skrev 2011-12-05 19:36:18 följande:
    Nu har det gått ytterligare månader! Och jag vill fortfarande ge alla kämpande föräldrar en kram!!!

Blir så glad av att läsa det !!Hjärta
  • PoL

Tack visst går det bra att vara ensam med små barn men det känns fint att få en så trevlig uppmuntran!

• Tusse Misse
    PoL skrev 2012-09-17 09:49:36 följande:
    Tack visst går det bra att vara ensam med små barn men det känns fint att få en så trevlig uppmuntran!
    Vissst är det!? Idag är mina barn 13, 6 och 2 år. De växer så det knakar och livet blir sakta men säkert lite lättare då de blir äldre.
  • PoL
    Tusse Misse skrev 2012-09-17 13:09:36 följande:
    Vissst är det!? Idag är mina barn 13, 6 och 2 år. De växer så det knakar och livet blir sakta men säkert lite lättare då de blir äldre.

Låter härligt! Mina är 6 år och 6 månader, tycker att det funkar bra med att vara ensamstående för då kan jag ju lägga hela min energi och fokus på barnen istf en grinig gubbe *haha* Hjärta
Svar på tråden Till alla ensamstående mammor och pappor!