Ensamstående mammor/pappor i sthlm med barn under 1 år som känner sig ensamma och vill träffas
Jag är en 24 årig, snart 25 årig tjej nyligen separerad och har en son på 8 månader. Hittills har jag inte varit ifrån min son och gjort någonting själv överhuvudtaget och dagarna och kvällarna känns väldigt ensamma och trista. Känner inte många med barn och oftast är dom upptagna eftersom dom har eget "familjeliv". Känner också dåligt samvete för min son som inte får träffa så mycket barn.
Skulle tycka det var kul att lära känna andra mammor/pappor som är ensamstående med sina små under året. Någon att dela sina erfarenheter med, ha kul o umgås med och hitta på aktiviteter. Bara slippa vara så ensam! Det är så tråkigt! Skulle iaf vilja ha något till liv. ;)
Någon som kanske känner igen sig o vill hitta på något i nästa vecka? :) Eller är jag den enda som har det så fruktansvärt ensamt o tråkigt?! :P Har man inte tillräckligt med kontakter får man ta o skaffa sig det. ;)
Nu får det vara nog känner jag, vill inte leva mitt liv såhär då kommer jag gå under! Jag är väldigt social och pratglad av mig så att ha det såhär ensamt passar mig inte alls..