Sex med en tjej.. är det otrohet?
Jag ska ta det hela från början... När jag var 16 år så lärde jag känna en tjej i min ålder som snabbt blev min absolut bästa vän. Vi delade allt. Hon var den enda som visste allt om mig. Vi båda gick i skolan och var singlar. Vi bodde i olika städer (ca. 50 mil ifrån varandra) men pendlade till varandra med jämna mellanrum. Vår tighta vänskap blev allt starkare och en kväll när vi låg där bredvid varandra så började vi kyssas och ta på varandra. Det var otroligt upphetsande. Detta utvecklades sakta men säkert till ett förhållande. Vi blev kära i varandra och kunde inte hålla händerna ifrån varandra. De oskyldiga kyssarna övergick i underbart sex och vi utforskade varandra på alla plan. Vi gjorde ALLT tillsammans... Vi båda var oskulder sedan tidigare och hade aldrig haft ett seriöst förhållande med varken en kille eller tjej innan. Hur som helst så pågick detta i nästan tre år... I andras ögon var vi bästa vänner, vi berättade inte för någon vad vi egentligen hade tillsammans. När vi båda började gymnasiet på var sitt håll började vår kärleks-relation klinga ut... Vi båda började träffa killar och så småningom blev vi också av med våra oskulder "på riktigt". Det var riktigt jobbigt i början och det var mycket svartsjuka. Men tack vare det långa avståndet emellan oss var det "lättare" att glömma det vi hade eftersom vi inte kunde ses så ofta. Vi båda hade några små förhållanden med killar och tänkte inte så mycket på varandra. Inte då. Vi hade kontakt som vänner, men inget mer.
Nu, 4 år senare har vi varsin sambo. Vi är båda hetro och lever lyckliga. Vi bor fortfarande 50 mil ifrån varandra. Ingen utav oss har haft någon relation med en annan tjej. Vi har kontakt med jämna mellanrum men har inte träffats alls mycket de senaste åren (pga studier, resor m.m.). När vi pratar är det som om vi sågs igår - det blir aldrig stelt emellan oss! Hon var här och hälsade på I Mars i år men då var min sambo hemma så det fanns ingen möjlighet för oss att eventuellt uppleva gamla minnen.... När jag där emot, sista dagen, skulle köra henne till tåget så kände jag spänningen emellan oss. Vi pratade om gamla tider, och hur underbart det var. Hon sa att hon tänker mycket på mig och ibland drömmer om det vi gjorde tillsammans...
Vi kramades länge och hårt vid perrongen. Hon kysste mig på kinden. Jag gjorde detsamma. Hon tittade mig länge länge i ögonen och det var som om alla runt omkring inte fanns. Det var så nära att vi kysstes... Det var bara någon cm ifrån men då perrongen var full av folk så hejdade vi oss... Det pirrade i hela mig efter det.
De senaste dagarna har jag börjat tänka mycket på henne... Och vi har nu bestämt att jag ska åka till henne en helg framöver. Har precis bokat biljetter. Hennes sambo är bortrest den helgen och det kommer bara vara hon och jag... I tre nätter... Jag ryser i hela kroppen och jag önskar inget hellre än att vi ska ha sex. Jag blir galen av att tänka på hennes fina kropp.... Jag kan se hennes bröst framför mig.. Känna hur allt kändes.. Jag vill uppleva det igen!!!! Jag har inte berättat för henne om mina fantasier heller. Jag vet ju inte om hon känner likadant?
..... Det som hindrar mig nu är min sambo.. Jag lever lyckligt med honom och vi har ett bra sexliv. Men det sexet går ju inte att jämföra med det jag kan ha med henne. Det är en helt annan grej.... Jag drar mig lite för att "gå bakom ryggen" på min sambo. Han är inte den typen som tänder på tjejsex och tycker endast det är äckligt. Han vet ingenting om mina fantasier..... Jag skulle ALDRIG kunna svika honom genom att vara med en annan man. Aldrig!
.. Där emot så tvekar jag på om det verkligen är "otrohet" om jag är med en kvinna? Vad säger ni? Jag är så kluven..... Jag lovar att berätta hur allt gick sedan..... ;)