• minski

Ensamma föräldrar i Luleå

Hej
    Finns det andra ensamma föräldrar i Luleå som vill träffa, fika göra nånting rolig tillsammans med barnen eller utan.Jag  har nyligen separerad tvåbarns mamma i  Luleå som skulle gärna vilja lära känna andra som har gått igenom speration/skildmässa eller har inte barnen hos sig hela tiden. Du får vara mamma eller pappa...

• Svar på tråden Ensamma föräldrar i Luleå
  • LuleRobbie76
    minski skrev 2010-10-20 17:36:15 följande:
    Hej
    Finns det andra ensamma föräldrar i Luleå som vill träffa, fika göra nånting rolig tillsammans med barnen eller utan.Jag  har nyligen separerad tvåbarns mamma i  Luleå som skulle gärna vilja lära känna andra som har gått igenom speration/skildmässa eller har inte barnen hos sig hela tiden. Du får vara mamma eller pappa...
    Hej minski, Jag skulle gärna träffas typ på mat o prat eller nått. VIlka åldrar e dina barn i då?

kram

// Robban
    -- Luleå - Årets kulturstad 2006! --
  • pasht

Är ensamstående, fast bor i Boden. Hade varit trevligt att träffa andra mammor/pappor med barn. Drömmer

• boadicea

Hej! Jag nyinflyttad åter hem till Luleå, nu ensamstående med mitt barn 1,4. Vill träffa andra ensamma föräldrar. Har ni lust eller tips på andra, organisationer eller annat för att få kontakt? Snälla meddela mig i så fall.

mvh Veronica

Svar på tråden Ensamma föräldrar i Luleå