• Anonym (villblismal)

Slimex..nån som provat??

Som rubriken lyder, nån som provat? funkar det? vart ifrån har ni köpt?

• Svar på tråden Slimex..nån som provat??
  • Anonym

Bra att sitta och prata om illegala nätdrogbutiker när de precis haft stort tillslag runtom i landet.

• Momalicious

Det är väl inte förbjudet att prata? ;) Själv var jag tvungen att läsa tråden för att fatta, tyckte det stod nåt helt annat i rubriken haha.

• Bedhead

Vad är det som är förbjudet i dem?

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym
    Bedhead skrev 2010-10-26 09:02:11 följande:
    Vad är det som är förbjudet i dem?
    Nätbutikerna som det länkas till är förbjudna, likaså är reductil/slimex/xenical indragen pga riskerna.

Det är liksom inte tillåtet att baraa beställa receptbelagd medicin om man nu inte får det utskrivet.
  • Bedhead
    Anonym skrev 2010-10-26 09:13:26 följande:
    Nätbutikerna som det länkas till är förbjudna, likaså är reductil/slimex/xenical indragen pga riskerna.

Det är liksom inte tillåtet att baraa beställa receptbelagd medicin om man nu inte får det utskrivet.
    Aha. Jag visste inte att det var receptbelagt.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym

Pga att Sverige är så överdrivet,allt som är farligt för kroppen ska tas bort och göras olagligt...om 10år sitter väl var och varannan människa vid datorerna för att försöka smuggla in kaffe lr det farligaste av allt, socker!!!

Löjligt! vill jag knapra bantningspiller så är väl det mitt problem!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-26 22:51:15 följande:
    Pga att Sverige är så överdrivet,allt som är farligt för kroppen ska tas bort och göras olagligt...om 10år sitter väl var och varannan människa vid datorerna för att försöka smuggla in kaffe lr det farligaste av allt, socker!!!

Löjligt! vill jag knapra bantningspiller så är väl det mitt problem!
    Jamen kom inte till svenska sjukvården sen och kräv vård då.
  • DreamBitch

Xenical är INTE indraget. Den lägre dosen är till och med receptfri.
  • Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2010-10-25 06:32:29 följande:
    Har nu beställt Slimex på slimex.nu ,så får se om jag får dom, uppdaterarSkrattande
    Har du fått dem än?
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2010-11-03 18:05:28 följande:
    Har du fått dem än?
    När man beställde så stog det på deras sida att men betalade via paypal,sen när jag skickade in beställningen på slimex så ficck jag ett mail att jag skulle sätta in pengar på deras swedbankkonto,blev fundersam och sket i det.
    Men har faktiskt beställt från sidan som Anonym(smal) tipsade om,och dom verkar vara seriösa,men kunde ta mellan 7-14dagar innan man fick dom så väntar på dom nu.
    Hör av mig när jag får dom.
    Har läst om dom på olika forum och tycker dom verkar braSkrattande
  • Anonym (smal)
    Anonym skrev 2010-11-03 21:45:09 följande:
    När man beställde så stog det på deras sida att men betalade via paypal,sen när jag skickade in beställningen på slimex så ficck jag ett mail att jag skulle sätta in pengar på deras swedbankkonto,blev fundersam och sket i det.
    Men har faktiskt beställt från sidan som Anonym(smal) tipsade om,och dom verkar vara seriösa,men kunde ta mellan 7-14dagar innan man fick dom så väntar på dom nu.
    Hör av mig när jag får dom.
    Har läst om dom på olika forum och tycker dom verkar braSkrattande
    Vad kul, hoppas du blir lika nöjd som jag! Det tar ju lite tid med leveransen från USA men dom kommer

Om man läser lite så ser man ju att även andra varit väldigt nöjda som sagt!
  • Anonym (villblismal)

Har fått mina slimex idag!

• Anonym (undrar)
    Anonym (villblismal) skrev 2010-11-08 15:28:08 följande:
    Har fått mina slimex idag!
    Vad bra! Fick du betala tull?
  • Anonym (villblismal)

näpp köpte dom av farmacia europe innan deras hemsida stängde, var väl 3 veckor sen, betalade 490 för 30 tab, tog en idag, fick knappt i mig middagen nyss..

• DreamBitch
    Anonym (undrar) skrev 2010-11-08 17:22:26 följande:
    Vad bra! Fick du betala tull?
    Hamnar det i tullen får hon inte betala tull utan böter. Antingen hittar dom hennes paket i tullen och hon åker dit eller så hittar dom det inte och hon får hem det i brevlådan.
  • DreamBitch
    Anonym (villblismal) skrev 2010-11-08 17:32:19 följande:
    näpp köpte dom av farmacia europe innan deras hemsida stängde, var väl 3 veckor sen, betalade 490 för 30 tab, tog en idag, fick knappt i mig middagen nyss..
    Man kan ju fundera på varför den stängdes.
  • Anonym (villblismal)

nu ska jag ner till 50kg..wihoo

• Anonym (''')

Hur har de gått? Hur mycke gick du ner?

• Papy75

Bästa pillrena för att loosa vikt..
    Tänk på att dricka mycket vatten mot problem med andräkten...

Köper mina från ilovemelanotan.com

Dom har allt möjligt till bra priser och skickar snabbt...

Svar på tråden Slimex..nån som provat??