• Dammsugarn

Disney Cars 2 uppföljaren

Ja nu är den äntligen på gång Disney Cars 2 filmen, den kommer att heta World Grand Prix och släpps i USA 24 Juni 2011 enligt http://cars-bilar.blogspot.com  Och det är skönt för barnen tjatar nästa varje dag när tvåan kommer.

Har ni något roligt att diskutera om Cars eller om ni har några speciella Cars bilar så gör det här. Gärna bilder på era bilder vore roligt :)

Disney Cars 2
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 14:09
    Jag menar så klart bilder på era bilar!
  • Svar på tråden Disney Cars 2 uppföljaren
  • 3Barnihuset

Jo den kommer bli populär! Mer cars-bilar att inhandla...

Tvåan som är snart två  är tokig i storebrosans carsbilar så det smittar antar jag

• Yankee82

Hej Hej, Vi har handlat bilar för flera tusen kronor. Tyvärr misshandlas de rätt hårt av lillkillen. Pappa skulle gärna ha kvar dem i paketen =) Men va fan. Man kan väl inte få allt. 
    Lillgrabben är snart 4 år så det kommer att bli hans första bio besök. Hoppas nu fan att de sänder den utan 3D någon jävla gång.

Men ja, hela familjen ser fram emot filmen, vi tycker om allt som pixar gör =)

• PappaEmil

ja dom där carsbilarna är grymma leksaker tycker jag köpte ett helt gäng till mina grabbar när jag såg att dom fanns på coop av misstag

• 100kgpappa

Äntligen, en av de bästa animerade filmer som gjorts, hoppas de kan leva upp till ettan!

• Yankee82

Mycket tveksamt om de kan tyvärr, 2 av de som gjorde röster i ettan har juh gått och dött...Jag ställer mig ytterst tveksam om de kan leva upp till ettans magi. Däremot var väl toy story 3 bättre än de 2 tidigare så ingenting är omöjligt. =D 

• Dammsugarn
    Yankee82 skrev 2011-03-01 19:10:09 följande:
    Hej Hej, Vi har handlat bilar för flera tusen kronor. Tyvärr misshandlas de rätt hårt av lillkillen. Pappa skulle gärna ha kvar dem i paketen =) Men va fan. Man kan väl inte få allt. 
    Lillgrabben är snart 4 år så det kommer att bli hans första bio besök. Hoppas nu fan att de sänder den utan 3D någon jävla gång.

Men ja, hela familjen ser fram emot filmen, vi tycker om allt som pixar gör =)

Tyvärr är det så att Cars 2 kommer i 3D, men man får hoppas att den även går utan 3D. Har mest blivit besviken på dem 3D filmerna jag sett.
    Cars2, 3D
Svar på tråden Disney Cars 2 uppföljaren