vilms07 skrev 2010-11-21 16:27:53 följande:
Beklagar, vet hur tungt det är att testa negativt hela tiden. Känns så hopplöst liksom.
jag är bara på bim+4 så v5. hade gärna spolat fram till v12 och allt såg bra ut. pga mitt tidiga mf i somras känns ju allt väldigt osäkert med denna graviditet. jag har ju inga symtom heller direkt. och ganska mkt mensvärk som kan betyda vad som helst egentligen.
Håller tummarna för er!
Tack Vilms...jag det känns hårt varje varje gång man får negativt...jag brukar undvika att testa,just för att slippa se ett - på stickan, brukar vänta ut mensen...men nu kände jag mig så osäker på när mensen skulle komma...men nu vet jag ju, bara att vänta på att den dyker upp...
Förstår att du känner dig orolig,det är inte konstigt med tanke på vad du har bakom dig...Här där jag bor kan man få göra ett tidigt VUL om man orkar tjata lite och känner sig väldigt orolig... kanske kunde lugna dig lite om du fick göra ett sånt! Håller tummarna för att du snart känner dig lugnare och kan njuta av din graviditet!
Idag har jag beslutat att inte köra med pergotime i nästa cykel heller, mest kanske därför att det är helt omöjligt att få tag på pergotime just nu verkar det som... var lite osäker på hur jag skulle göra, men nu har jag ju inget val och det känns ändå ok...jag vet ju att jag har ägglossning även utan pergotime!
Sköt om dig! kram