• Geisha

Ensam 2-barns mamma söker andra ensamma mammor/pappor runt Uppsala

Jannike heter jag är 23 år och är ensam med mina 2 barn.. Min dotter Tindra som är 2½ år och min Son Liam som är 8 månader.. Jag söker någon att prata med och kanske oxå träffas ... Som känner samma som jag (att man är ensam i hela universum om att vara ensam med sina barn)
    Många dagar man vaknar ledsen o utmattad och vissa dagar är jag stoltast i världen att jag klarar av det "heltids jobb" som jag har med mina barn varje dag...

Finns det någon runt uppsala eller utanför, själv bor jag i Tierps kommun...

Hjärta

• Svar på tråden Ensam 2-barns mamma söker andra ensamma mammor/pappor runt Uppsala
  • Sofia1

Hej. Jag heter Sofia och jag är 22år och är nybliven förälder, eller nybliven och nybliven, min son föddes i maj och han heter också Liam, Skulle att talas vid och dela tankar.
    Haken är att jag inte är ensam, har en sambo, men han jobbar väldigt mycket så man är väldigt mycket hemma själv. Skulle vara kul om du hörde av dig. / Sofia

• CarolineHessel

Här har du en som känner likadant. jag bor i Skokloster med min familj, flyttade hit ujuni förra året o känner inte en kotte! Min son är är 3 år och jag skulle gärna vilja träffa någon som har barn i samma ålder! Hör av dej om det verkar intressant! maila gärna!

• ensammamma89

Hej jag är 23 och är också ensam med min son Leon på snart 10 månader. skulle va kul o träffas Leon behöver någon att leka med:D

Svar på tråden Ensam 2-barns mamma söker andra ensamma mammor/pappor runt Uppsala