Anonym (Arkimedes) skrev 2024-07-25 18:51:23 följande:
Tänker att vi snart får vi mäta kuken i volym. Ser ett vi doppar veken i ett mätglas.
Men måttet i sig är väl ganska ointressant för oss män. Just som kuken har en individuell storlek och form så är det väl motsvarande för fittan. För oss män kommer inte njutningen av vår storlek eller form, annat än om vi är sadistiskt lagda och vill skada vår partner. Däremot borde kvinnor ha ett ideal mått/ form. Deras njutning kommer ju iaf delvis av kukens storlek och form. Det fanns en annan tråd här på FL där kvinnor diskuterade deras idealkuk.
Antar att fascinationen från mäns sida att diskutera kukstorlekar handlar om det vanliga idealet att man ska ha mer än vad som behövs. Motsvarande för stora muskler, vilket är helt meningslöst om man inte behöver dem i sin vardag. Eller en helt hopplös sportbil, som inte går att göra ett normalt besök på IKEA med osv..
Med risk att jorden slutar snurra om alla män är akademiker i varsin Skoda med sparriskuk.
Stort tack till Miss gangbang, fick också googla.
calcsd.info/ har volymberäkning och skattning av hur vanlig respektive volym är. Enkelt att knappa in sina mått och jämföra med medel.
Jag får runt 2x.
Håller med om att det finns onödigt stora, dock är de väldigt ovanliga. Men samtidigt underskattar man ofta hur stor betydelse kvinnans nivå av upphetsning har för hur hon upplever en stor kuk.
En storkukad man som verkligen lärt sig ta kvinnan till en spektakulär nivå av upphetsning kommer mer sannolikt också få henne att njuta av hans storlek på ett sätt de flesta inte känner till.
Beroende på min frus nivå av upphetsning kan hon antingen få ont av att jag trycker på hennes livmoderhalstapp och vaginala botten, eller njuta stort av detsamma och t o m jucka emot för att öka trycket. Samma kvinna, samma stora kuk, olika upphetsningsgrad.
Men jag säger inte att medelkukar och mindre är dåliga, de har sina egna fördelar! Och stora kukar kan ha sina, men kräver mycket av föraren! 😊