• Answerall

snälla, killar svara! vad tänder ni på i sex?

Vad tänder ni på i sex?
     ;)

• Svar på tråden snälla, killar svara! vad tänder ni på i sex?
  • Noxen

Olika för olika killar så finns ju inget bra svar tyvärr. Samma som tjejer väl?

• Rikard

Jag tänder stenhårt på att känna mig åtrådd. 
    Men som sagt vi är alla olika. Det bästa är nog att fråga eller prova med den kille du vill tända. 

• Anonym

En bred och fyllig tantrumpa upp i mitt ansikte.

• giftfri
    Finns inget sexigare än äkta kvinnlighet, hos en glad kvinna...
  • Anonym (Kåthet)

Jag tänder på kvinnor som  vågar visa sin kåthet, som är sensuella förföriska och gärna lite dominanta.Glimten i ögat och humor som matchar min får inte glömmas heller.

• MrKlister
    Rikard skrev 2010-10-25 08:30:51 följande:
    Jag tänder stenhårt på att känna mig åtrådd. 
    Men som sagt vi är alla olika. Det bästa är nog att fråga eller prova med den kille du vill tända. 
    Instämmer med detta.
    Att kvinnan verkligen är attraherad av mig, och vågar visa det och prata om det.

Enbart snack, utan att våga ord gå över till handling, eller "prata bort" inviter, så slår det istället över åt andra hållet!
  • Jonzonto

Jag blir otroligt kåt på frispråkiga tjejer som vågar ta för sig och vågar utmana / ta initiativ!

Retas, busa och så vidare! :D

• Anonym
    giftfri skrev 2010-11-16 15:36:05 följande:
    Finns inget sexigare än äkta kvinnlighet, hos en glad kvinna...
    Anonym (Kåthet) skrev 2010-11-17 09:31:22 följande:
    Jag tänder på kvinnor som  vågar visa sin kåthet, som är sensuella förföriska och gärna lite dominanta.Glimten i ögat och humor som matchar min får inte glömmas heller.
    Allt detta stämmer in på mig, MEN jag väger 10 kg för mycket. Skulle det vara en stor nackdel för er?
    (jag skäms inte över min kropp o håller inte på med sånt tjat om -å va fet jag e blablabla, försöker inte heller skyla mig med täcken, kläder etc, det bara e så att jag är lite för mullig nu för tiden)
  • Jonzonto

Njae.. Både ja och nej för min del! Jag kan bli kåt på en tjej även om hon inte är så smal, men krävs ju lite mer intellekt!

Men vikten är ju inte allt heller.. Det är ju även hur den är fördelad så att säga! ;)

Hur lång är du och hur stor är den totala vikten?
    Är du nöjd/glad eller har problem med att du är lite större? 

• giftfri
    Anonym skrev 2010-11-17 10:08:17 följande:
    Allt detta stämmer in på mig, MEN jag väger 10 kg för mycket. Skulle det vara en stor nackdel för er?
    (jag skäms inte över min kropp o håller inte på med sånt tjat om -å va fet jag e blablabla, försöker inte heller skyla mig med täcken, kläder etc, det bara e så att jag är lite för mullig nu för tiden)
    Äh, de flesta män gillar några kilo för mycket.., jag själv hör dit.
    Det ska vara rumpa å lår på en kvinna, eller ska å ska, det finns såklart andra som gillar trådsmala kvinnor med, men det är definitivt ingen nackdel att vara mullig..
  • MrKlister
    Det beror ju lite på. "10 kg för mycket" jämfört med vadå?
    Min senaste hade BMI kring 26, dåligt mått jag vet men bara för att ge en liten hint.

För egen del spelar det inte så stor roll. Så länge tjejen är "hel och ren" och verkligen visar att hon vill ha mig så är det stora chanser att jag går igång!
  • Anonym (Kåthet)
    Hur man reagerar på olika kroppsformer är som så mycket annat individuellt. Tio kilo extra tycker jag personligen inte hade gjort någon skillnad. Hur man bär sina kilon och hur man uppfattar sig själv är i sådant fall mycket viktigare. Skyla sig och skämas för sin kropp är det mest avtändande som finns.
  • Pappa i sthlm

- "Sug i blicken"
    - Feminint sätt och klädd
    - Sensuell framtoning
    - Ett uppriktigt och äkta engagemang och intresse för sex (inte bara när någon har kåtat upp dig)
    - Sensuellt och sexigt klädd (ej vulgärt). Stay-ups. Högklackat. Klänning
    - Fräschhet och rent nytvättat hår

• lille Birger

Vissa killar tänder på att lukta på använda trosor.

Svar på tråden snälla, killar svara! vad tänder ni på i sex?