Kan jag lämna henne fast att hon inte tar flaska helt?! =/
Nu är det så att jag har satt mig i en j*vla sits...! Nej men för ca 2,5 månader sedan så började jag 'försöka' ge min dotter ersättning då jag inte kunde gå utanför dörren utan henne då hon vill amma allt ifrån 1 till 5 gånger i timmen och det är sällan det går mer än 2 timmar innan hon vill ha mat igen, då tog hon heller inte napp och andvände bröstet för att snutta också. Men det gick bättre och bättre med ersättningen och hon tog flaskan ibland, oftast på kvällarna. Så då tänkte jag att men vad roligt då tar hon säkert flaskan utan problem om 1,5 månad... Så vad gjorde jag, jo bokade en tripp till ullared och planerar att bli borta ett helt dygn...! Men nu är det 1 vecka kvar innan det var tänkt att jag skulle åka. Och hon tar fortfarande inte flaskan helt...! Hon kan äta allt ifrån ingen gång till 4-5 gånger (alltså flaskan) Ammar ju annars såklart..! Så hon tar ju den när hon vill annars får hon bröstet... Jag försöker oftast varje gång några minuter, ibland är hon jätte kinkig och blir arg och ibland tar hon den utan problem...! Nu till min fråga, ska jag våga lämna henne? Tror ni isåfall att hon kommer att ta flaskan tillslut?? Eller ska jag vara hemma med min prinsessa??! Jag vill ju inte att hon ska vara ledsen och gråta sig till sömns för att hon är hungrig =( Usch..