• puss

Vad är värst? Tutte vs röv!

vad sabbar ditt liv mest??'
    att se en bit tutte som ammar, eller att se en halv karlröv ovanför brallkanten?

det är tammefan roligt nästan jämt
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är värst? Tutte vs röv!
  • Headrush

Röven går fetbort!

Somliga ger en bara magont...
  • LuMa

Röven!
    Har ett praktexempel på en rödprickig, hårig sådan som en kille på jobbet mer än gärna visar.
    När man kommer upp i matsalen så är det det första man ser när man stiger in vilket gör att matlusten minskar drastiskt.
    Funderar på att sätta en peng i skåran och sen hoppa upp på ryggen på honom och se vad som händer.

• Akropol

Röv oavsett om det är på kvinna eller man. Ammar barnen så är de åtminstone tysta och det ser jag som ett plus. Det var ganska många år sedan jag hade småbarn så toleransen är låg.

• Halkatla
    071001 skrev 2010-10-27 13:35:35 följande:
    Jag säger fasiken tutte då jag tillhör de där knasiga som inte vill se ammande bröst överallt. Skjut mig inte !
    Helt OK att du inte vill se tuttar i parti och minut - men hur kan du ha överseende med rövarna???
    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • Esmiso
    Pickeli skrev 2010-10-27 13:40:55 följande:
    En bit hängbuk skulle jag säga, men det finns ju inte som alternativ så jag säger: röv.
    sant, jag håller med
  • Halkatla
    LuMa skrev 2010-10-27 16:28:07 följande:
    Funderar på att sätta en peng i skåran och sen hoppa upp på ryggen på honom och se vad som händer.
    Snälla - gör det!
    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • M C

Röven helt klart. Har haft pappor som när de hämtar sina snorhyvlar på dagis visar upp en hel del skåra+hår - försökte febrilt tvätta bort värsta synen men den hänger kvar som en mardröm. För alltid.Kräks

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Dr Mupp

Röven. Värst är feta håriga rövar, då mår jag fysikt illa.

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • R3becca

Ett bröst som råkar visas pga amning har jag inga problem med, så där blir det la den (förmodligen) håriga mansröven som ryker.
    Ett bröst som är alldeles för exponerat, på vilken kvinna som helst, oavsett "anledning" tycker jag är fruktansvärt!

Att ha en u-ringad tröja är en sak, men att dra ned ringningen så den sitter UNDER brösten (eller nära inpå), eller att t.ex. ha en aaaalldeles för liten BH som gör att man inte bara får brösten under hakan; utan också 4 st istället för 2, är inget annat än vidrigt!
    Jag ser hellre en rövspringa i ett sånt avseende då jag faktiskt kan ha lite förståelse för dess närvaro.

• Filoso Fisken

Röven, utan tvekan!

Amning är fint. En hårig röv som mökar och släpper ur sig bajs & diarré - där kan vi snacka vidrigt. Men vilket som.. det är bara att kolla bort egentligen.

Svar på tråden Vad är värst? Tutte vs röv!