Vad är värst? Tutte vs röv!
vad sabbar ditt liv mest??'
att se en bit tutte som ammar, eller att se en halv karlröv ovanför brallkanten?
vad sabbar ditt liv mest??'
att se en bit tutte som ammar, eller att se en halv karlröv ovanför brallkanten?
Röven går fetbort!
Röven!
Har ett praktexempel på en rödprickig, hårig sådan som en kille på jobbet mer än gärna visar.
När man kommer upp i matsalen så är det det första man ser när man stiger in vilket gör att matlusten minskar drastiskt.
Funderar på att sätta en peng i skåran och sen hoppa upp på ryggen på honom och se vad som händer.
Röv oavsett om det är på kvinna eller man. Ammar barnen så är de åtminstone tysta och det ser jag som ett plus. Det var ganska många år sedan jag hade småbarn så toleransen är låg.
Röven är hårig(oftast) och producerar avföring.
Så vidrigt när man ser sprickan.
Röven helt klart. Har haft pappor som när de hämtar sina snorhyvlar på dagis visar upp en hel del skåra+hår - försökte febrilt tvätta bort värsta synen men den hänger kvar som en mardröm. För alltid.
Röven. Värst är feta håriga rövar, då mår jag fysikt illa.
Ett bröst som råkar visas pga amning har jag inga problem med, så där blir det la den (förmodligen) håriga mansröven som ryker.
Ett bröst som är alldeles för exponerat, på vilken kvinna som helst, oavsett "anledning" tycker jag är fruktansvärt!
Att ha en u-ringad tröja är en sak, men att dra ned ringningen så den sitter UNDER brösten (eller nära inpå), eller att t.ex. ha en aaaalldeles för liten BH som gör att man inte bara får brösten under hakan; utan också 4 st istället för 2, är inget annat än vidrigt!
Jag ser hellre en rövspringa i ett sånt avseende då jag faktiskt kan ha lite förståelse för dess närvaro.
haha
självklart en bit hårig röv
Röv!
En hårig man boob då?
röven garanterat
Röven, utan tvekan!
Amning är fint. En hårig röv som mökar och släpper ur sig bajs & diarré - där kan vi snacka vidrigt. Men vilket som.. det är bara att kolla bort egentligen.