• Gravid2010

Vart kan man köpa Febreze??

Nån som vet???

• Svar på tråden Vart kan man köpa Febreze??
  • Yogi

Det finns inte att köpa längre. Jag har för mig att det togs bort från affärerna pga att det var cancer-framkallande.

Synd för det var kanonbra på att ta bort äckliga dofter. Jag hittade Air Wick Aqua Mist på Ica som fungerar rätt hyfsat. Det tar iaf bort doften efter mina hundar, framförallt när det luktar "våt" hund.

• Gravid2010
    Yogi skrev 2010-10-28 12:14:54 följande:
    Det finns inte att köpa längre. Jag har för mig att det togs bort från affärerna pga att det var cancer-framkallande.

Synd för det var kanonbra på att ta bort äckliga dofter. Jag hittade Air Wick Aqua Mist på Ica som fungerar rätt hyfsat. Det tar iaf bort doften efter mina hundar, framförallt när det luktar "våt" hund.
    såklart.. allt som är bra el kul är cancerframkallande...

Jag har köpt nåt på clas ohlsson också som fungerar sådär..
  • Yogi

Det verkar som om den finns kvar ute i Europa. Tyvärr kunde jag inte så här på rak arm hitta någonstans man kan beställa den.

Det finns säkert om man letar lite och ofta är frakten hyfsat billig inom EU.

• Lycklig med Grodd

Här i Tyskland finns det i nästan varje affär.
    Visste inte att det är cancerframkallande...Bara att det ger mig allergiska reaktioner.

• southernbelle

Här i USA har vi det så det kan ju inte vara så himla cancerframkallande (ni kan ju bara tänka hur stämda dom hade blivt) eller?

Jag febrezar mitt hem väldigt ofta

• juliana jackson

den finns i tyskland fortfarande med full reklam  är ni säkra på att den innehåller cancer  konstigt i tyskland kollar man ju också allt   tacksam för svar 
    vänlig hälsning  Juliana

Svar på tråden Vart kan man köpa Febreze??