• And3rsson

Singel föräldrar i Östergötland!! Se hit!!

Hejsan!
    Hur tråkigt är det inte att va ensamstående?
    Och hur kul skulle det inte va att samlas ihop och leka med barnen, singel mammor och pappor.. =)

• Svar på tråden Singel föräldrar i Östergötland!! Se hit!!
  • lisa07

Ja det verkar ha dött ut...men det får vi ändra på!

Fröken forsberg, jag har också barn jämna veckor, maila mej!

Mitt barn är visserligen äldre än dina men ändå..

[email protected]

• Miia88

Singelmamma på 22 år med en son som snart är 3 månader! =) Bor i Linköping

• And3rsson

Kul att det är så många nu! Har inte kommit in på min FL på jätte länge nu!
    Men vad sägs om att få till den där träffen nu när det är så "fint" väder ute?
    Träffas i trädgårdsföreningen i LKPG lr något? =)

• Miia88
    And3rsson skrev 2011-07-06 23:27:15 följande:

Kul att det är så många nu! Har inte kommit in på min FL på jätte länge nu!
    Men vad sägs om att få till den där träffen nu när det är så "fint" väder ute?
    Träffas i trädgårdsföreningen i LKPG lr något? =)

Låter bra det =D
  • chemerry

Åh, vad kul att jag hittade denna tråd! Nybliven singelmamma med en dotter på ett år.. Nyinflyttad i Linköping och det skulle verkligen kännas roligt att träffa några i samma sits! Bestämdes det ngt här? Har några av er träffats än?

• Axl

Halloj!

Nybliven singel och 5 barns pappa :)

Stolt 5 Barns Far
  • wsl

Hej!

Flyttar till Motala i augusti och är ensamstående med en 2,5-åring och en 11-åring. Skulle vara toppen att lära känna lite folk  : )   Har ni kommit igång att ses?

Glad

• NoahLeah

Singelmamma, 37 år med en son på 4 år och en dotter på 1 1/12. Kommer bo i Linköping fr.o.m. 1/7, flyttar hem efter 12 år i Stockholm.

• lisa07

Hej!

det verkar som om det gå lite segt i tråden. Jag är singelmamma med 11-åring som gärna skulle vilja ha en kompis i liknande situation. Göra något roligt med barnen i sommar?

• NoahLeah

Jag måste tyvärr jobba hela sommaren ( dock skift) så hoppas hinna med lite roligheter i stan. Blir väl Valla, Tinnis, trädgårsföreningen mm. Vad finns det mer för bra ställen för barn?

• frokenforsberg

Hej! Någon som fortfarande är intresserad?

• cajsasmamma
    frokenforsberg skrev 2012-09-28 06:41:15 följande:
    Hej! Någon som fortfarande är intresserad?
    Jag har återigen blivit singel och jag utanför Mjölby , undra om man passar in här?
  • lisa07

Jag är kvar! Inte här så ofta men ibland så...Är hemma o är förkyld, annars är det som jäkligt jobbigt att hinna med allt som man måste, borde, vill...Just nu nöter jag riktigt mycket på soffan, skönt.

• lisa07

Hejsan igen!

gå ut o ta en öl eller nåt, på lördag, nån? (den 10 novmber)

Svar på tråden Singel föräldrar i Östergötland!! Se hit!!