• Anonym (Mysan)

Grav-sex

I alla mammatidningar finns det råd om ställningar för gravida kvinnor och deras män, men ingenstans nämns det hur man ska göra om man är två tjejer! För övrigt kan jag ju säga att det inte står nånstans i någon av alla mammatidningar jag har läst om homo-eller bisexuella kvinnor eller killar som skaffar barn.

Är det nån som har förslag på ställningar etc för två tjejer varav en med bebismage som e i vägen? 

• Svar på tråden Grav-sex
  • pungspark

Pilla på varandra med varsin kvast? Kan man ju göra på avstånd.

• Anonym

Jag vet inte ens hur ni gör annars? Alltså, jag menar - vad finns det för särskilda ställningar som du åsyftar? Det finns ju liksom inget som behöver passas in i det andra när det handlar om två brudar. 

• Anonym (Mysan)

alltså vanligtvis brukar vi ligga på varandra...

• Anonym
    Anonym (Mysan) skrev 2010-10-31 19:24:02 följande:
    alltså vanligtvis brukar vi ligga på varandra...
    Och göra vad? Jag fattar inte riktigt. Ber om ursäkt för min fantasilöshet. 
    Kanske kan den ogravida ligga bakom den gravida? Eller är det verkningslöst? 
  • Anonym (Mysan)

haha det är lite meningslöst. Vi kör missionären i vanliga fall, men vi får väl försöka koma på någon annan lösning och använda dildo e.dyl

• Anonym (Misa)
    Anonym (Mysan) skrev 2010-11-04 17:50:10 följande:
    haha det är lite meningslöst. Vi kör missionären i vanliga fall, men vi får väl försöka koma på någon annan lösning och använda dildo e.dyl
    Alltså vadå? Använder ni strappon eller gnider ni er mot varandra? Jag har alltid trott att lesbiska oftast använde fingrar eller tunga när de har sex (om de inte använder redskap) och det går ju att göra även om den ene är gravid..
  • Anonym (preggo)
    Anonym (Mysan) skrev 2010-11-04 17:50:10 följande:
    rid honom! eller ligg på rygg och sära på benen bara, så kan han stå på knäna och penetrera dig. annars funkar ju alltid doggy.
  • Mjaaw
    Anonym (preggo) skrev 2010-11-04 21:01:43 följande:
    rid honom! eller ligg på rygg och sära på benen bara, så kan han stå på knäna och penetrera dig. annars funkar ju alltid doggy.
    Haha, Nu är det 2 tjejer vi snackar om!
Svar på tråden Grav-sex