Hur länge bör man ha sina barn i sängen?
Har ett förhållande med en man sedan 7 månader, vi har varsitt barn, hans tjejj är 7 och min son är 5. Mitt problem är bara att hon ska sova i hans säng varenda natt. går o längger sig ordentligt i sin säng, men kommer över till oss varenda natt, men enligt utsago bara dom nätter som jag sover över där. Det här håller på att ta död på vår relation för att jag helt enkelt inte kan sova när hon kommer o lever runt. Och han vägrar lägga tillbaka henne i hennes säng. För det är ju sååå mysigt att få gosa, hon är ju bara där varannan vecka. Suck. Han vill ha mig där, och jag är helt ok med att båda barnen kommer in o myser med oss alla när klockan har ringt, vardag eller helg. Men inte varenda natt.. Hur ska jag säga detta till hononm. Vi har varit så osams om det här.. Jag har försökt att gå upp o lämna plats till henne då, och då är det fel. Om jag stannar kvar är det också fel.. Hur länge ska man ha sina barn "gosandes" i sängen egentligen. Jag tycker att när man är sju börjar det bli lite väl gammalt.. näst intill läskigt. VI sover ju nakna, vill inte behöva ha pyamas för att det ska komma nån o krypa ner när som helt jämt. Hur säger man till barnet? Vad gör man??
Så jävla villrådig och illamående över det här.