• thenalle

Ensam mamma i gbg söker vänner med små barn

Hej där ute!

Undrar om det finns fler ensama mammor där ute som gärna skulle vilja träffas och prata lite.
    Jag heter carro och är 26 år. Är desutom kroniskt hjärtsjuk efter min gravidlitet och kommer därför aldrig mer kunna skaffa barn. Någon mer som har erfarenheter av att vara sjuk och ensamstående. Jag är en typisk café människa och har kolla på var man kan gå och fika med barnvagnar utan att någon klagar.
    Då jag inte har någon familj här uppe eller någon som stöttar mig, som har barn, så försöker jag här och ser om någon nappar på en fika träff.

• Svar på tråden Ensam mamma i gbg söker vänner med små barn
  • LAK

Halloj!
    Jag har precis startat en icke vinstdrivande sida www.barnvagnscafe.se
    ALLA inlägg uppskattas och utvärderingar med bilder belönas självklart.

Det är dags att man gratis kan hitta vettiga caféer över landet när man har barn och dessutom vagn.
    Sprid ordet och hjälp mig göra www.barnvagnscafe.se till en kraft att räkna med för caféSverige.

// Lena

• thenalle
    LAK skrev 2011-01-08 20:20:50 följande:
    Halloj!
    Jag har precis startat en icke vinstdrivande sida www.barnvagnscafe.se
    ALLA inlägg uppskattas och utvärderingar med bilder belönas självklart.

Det är dags att man gratis kan hitta vettiga caféer över landet när man har barn och dessutom vagn.
    Sprid ordet och hjälp mig göra www.barnvagnscafe.se till en kraft att räkna med för caféSverige.

// Lena
    tippade precis om den i min andra tråd, just det här om att det inte uppskattas barnvagnar på cafe. du kasnke skulle läsa den.
  • MaLindi
    thenalle skrev 2011-01-08 21:22:06 följande:
    tippade precis om den i min andra tråd, just det här om att det inte uppskattas barnvagnar på cafe. du kasnke skulle läsa den.
    Hej jag letar själv mammor,märkt det r svårt att hitta ngn då ingensvarar på trådarna lol, kanske inte hittar dom?

Jag bor i cent GBG har en 8mån pojk och är en riktig café mamma själv, vill gärna träffa ansra i samma sits då det känns som andra inte alltid förstår;)  Inboxa mig gärna, håller just nu på och försöker se om ngra som verkade vara sugna på o träffas ska ses nästa vecka för promenad i slottis eller så...

ha de gott så länge!
Svar på tråden Ensam mamma i gbg söker vänner med små barn