• Tre små grodor

Skulle du kunna tänka dig att köpa en sådan här till ditt barn?

Ett "lek- &kladdbord" formad som en bil som barnet kan sitta i och rita/måla/äta. Den skulle vara stabil med tillräckligt höga kanter för att ett litet barn ska kunna sitta i den utan att ramla ur. Den kommer vara helt i plast och kan sköljas av i duschen. Bra för barn som tex gillar att sitta och kladda med fingerfärg.

Pris: Max 500 kr
    Målgrupp: Upp till 3 år.
    Mått: Ej fastställt
    Bilden är bara en prel. skiss
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att köpa en sådan här till ditt barn?
  • April barn

Ja, den verkade ju ganska praktisk :)

• Dr Mupp

Hade jag inte redan haft en hokusppokus med just den funktionen så hade helt klart kunnat vara intresant.

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Oj vad det blåser

Nej, funkar ju lika bra med en IKEA stol för 129 spänn.

• snillis

Nej fy så fult. Känns "tacky".
    Hos oss funkar det jättebra med köksbordet.

• Tizzan

Åh jag ser ju inte bilden via iphonen..
    Lägger i favoriter och tittar sen ;)

• Lincon

Nej, känns onödigt och tar bara plats. Visst har vi ju stor lgh, men någonstans måste den ju stå.... synligt jämt.

Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • Butterscotch

Om det gick att åka runt med den vore det kanske intressant, men inte om den bara har matbordsfunktion.

• myskatt

Nej. Ikeas Antilop duger bra och när de blir större en Tripptrapp och vanligt bord med vaxduk. Onödiga 500 kr.

Mamma till ~ Tilde ~ 051202 ~ myskatt.com
  • Lalalong

Absolut. Kul idé!
    Håller också med några av föregående talare, en "bagagelucka" med förvaring hade varit kanon!

Klara 060504, Alva 100117
  • studentbruttan29

Nej..den tar för mycket plats hos mig. 

• Takhiza

Ja om jag haft platsen till det! Sonen skulle ÄLSKA en sån. Han älskar nämligen leka med lera och måla med vattenfärger plus att bilar står högt i kurs här hemma Mamma skulle älska något som bara går att skölja i duschen med och som skyddar hennes golv :P

• Tutilure

Nej, för dyrt och fult. Tar dessutom för mycket plats.

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Pickeli

Igår när sonen ville rita så tog han fram en pall och en mindre pall och använde det som skrivbord. Då tänkte jag på den här lösningen och hur perfekt den skulle vara för honom! Ut med skiten nu så jag kan köpa en :)

Google it!
  • Faile

Ja, det skulle vara perfekt. Gärna en bra lösning så man får plats med två ungar i bilen också, vid behov 

Sluta jiddra, börja trolla!
  • La Lola

Nix.

Inte en chans.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att köpa en sådan här till ditt barn?