• Anonym (fantasi)

sex med ett bi par

En av mina fantasier är att ha sex tillsammans med ett annat par, där allt är tillåtet över könen, skulle älska se min man ha sex med en man, blir upphetsad av tanken.

Någon som prövat detta? Älskar att sätta på min man med en strap-on och skulle vilja utvecka detta längre. Vart hittar man ett lämpligt par?

• Svar på tråden sex med ett bi par
  • Anonym

detta är också något jag hoppas jag och min man får vara med om en dag...borde väl finnas kontaktsidor för sånt?

• Peter37
    Anonym skrev 2010-11-15 10:26:46 följande:
    detta är också något jag hoppas jag och min man får vara med om en dag...borde väl finnas kontaktsidor för sånt?
    Oskyldig
  • Anonym (annons)

Läs annonser så hittar du något par som passar er. jag och min fru gjorde det och fick många svar på par där han ville knulla mig medan frun tittade på och jag fick knulla och suga hans kuk också.

• Anonym (Biboy)
    Anonym (fantasi) skrev 2010-11-02 14:39:07 följande:
    En av mina fantasier är att ha sex tillsammans med ett annat par, där allt är tillåtet över könen, skulle älska se min man ha sex med en man, blir upphetsad av tanken.

Någon som prövat detta? Älskar att sätta på min man med en strap-on och skulle vilja utvecka detta längre. Vart hittar man ett lämpligt par?
    Låter skönt...ngt jag också vill uppleva (har bara haft killsex och tjejsex separat). Helst vill jag vara med ett par där hon är lite dominant och han undergiven...inga läderhuvor tack, men med en bestämd hand i håret skall det sugas...Flört  Vi är nog ett 'lämpligt par' (i allmänhet menar jag) i framtiden då vi verkar utvecklas ditåt hehe..
  • Anonym

pervers, I LIKE jag är 23år gammal, fästman på 28 år , vill vara med äldre par 50+!

• Gung Ho
    Anonym skrev 2010-11-19 01:06:53 följande:
    pervers, I LIKE jag är 23år gammal, fästman på 28 år , vill vara med äldre par 50+!
    Haha, inte alltid man är ca 10 år för UNG..
  • Anonym

haha jag älskar äldre, alltid varit så.. xd

• Gung Ho
    Anonym skrev 2010-11-19 01:45:43 följande:
    haha jag älskar äldre, alltid varit så.. xd
    Jo, jag 'var likadan' när jag var yngre hehe...fast det var kanske 40-45 för mig Flört

Lättraggat när man var 25 Flört
  • Anonym

haha jo men min fästman är kristen han skulle nog aldrig gå med på detta så jag får väl keep on dreaming haha

• Gung Ho
    Anonym skrev 2010-11-19 01:57:07 följande:
    haha jo men min fästman är kristen han skulle nog aldrig gå med på detta så jag får väl keep on dreaming haha
    Man kan alltid fantiser och/eller kika på filmer eller läsa noveller om det. Funkade för mig när jag inte fick till det...har även haft lite sexig (läs porrig) mailkontakt med en 'mogen kvinna' för ngr år sedan..{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (bröstälskare)

åhh delar så mycket denna fantasi...vi är nog inte riktigt där än, eller min man rättare sagt. Då vi har sex så kommer dessa fantasier och då även för honom men han har fortfarande en spärr att ta sig förbi, en spärr vad gäller att vara med en annan man, men jag vet att han verkligen tänder på tanken när vi har sex och han är avslappnad...då skulle han gärna ta lite kukTungan ute Jag brukar också ta honom bakifrån med en strap on och vi älskar det både två...Har provat att se på porrfil med bi sex, å då märktes det verkligen att han älskade att se när två killar sätter på varann..

Svar på tråden sex med ett bi par