• Leonell

Du som är gravid! Snälla hjälp mig ang Babymoonresor

Hej!

Jag heter Leonell Bäck o jag läser just nu kursen Marknad för Turism. Jag undrar om jag skulle kunna få lite hjälp utav dig som är gravid? Jag har fått en uppgift där jag ska göra en marknadsundersökning om en affärsidé. Det gäller "babymoon"- resor. Om DU skulle vilja hjälpa mig med att svara på några frågor skulle jag bli jätteglad! 
    Inboxa mig eller skriv i tråden om du vill vara med. Skriv din e-mail adress om du vill att jag mejlar frågorna till dig eller skriv ditt telefonnummer samt tid jag kan nå dig om du vill att jag ringer upp dig. Att svara på frågorna borde ta max 2-3 minuter.

Jätte stort tack på förhand!  

• Svar på tråden Du som är gravid! Snälla hjälp mig ang Babymoonresor
  • La Lola

Vad 17 är babymoonresor? Obestämd

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Leonell

Ja det kanske man borde ha förklarat.... :)

Det är som en weekend som man åker på tillsammans med sin partner eller vännina en tid innan förlossningen för att slappna av och förbereda sig på att det ska komma en lite bebis. Kan behövas i vårat stressiga samhälle, eller inte, det är ju upp till var och en och det är hela poängen med undersökningen... Känner man ett behov av att åka iväg innan eller inte, och vad vill man då ha på en sån resa och vart vill man åka...

;)

• La Lola
    Leonell skrev 2010-11-03 12:32:53 följande:

Ja det kanske man borde ha förklarat.... :)

Det är som en weekend som man åker på tillsammans med sin partner eller vännina en tid innan förlossningen för att slappna av och förbereda sig på att det ska komma en lite bebis. Kan behövas i vårat stressiga samhälle, eller inte, det är ju upp till var och en och det är hela poängen med undersökningen... Känner man ett behov av att åka iväg innan eller inte, och vad vill man då ha på en sån resa och vart vill man åka...

;)

Aldrig nånsin hört talas om det förut.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Leonell

Är ganska nytt i Sverige men finns utomlands :)

• Leonell

Tack så mycket Josefine! Jag har mejlat dig! :)

• Leonell

Behöver massor med gravida ;) Komsi komsi!!

• Leonell

Puffar upp lite, behöver fortfarande fler gravida! ;)

• Mrsmansson

Måste det vara gravida, eller räcker det om man har varit det? För annars kan jag ställa uppSkrattande

Svar på tråden Du som är gravid! Snälla hjälp mig ang Babymoonresor