• hwassen

Pappaledig Göteborg Östra Centrum?

Hej

Jag har nyss gått hem på min pappaledighet på heltid och kommer vara hemma med min son på snart 10 månader fram till nästa sommar. Vore roligt att träffa någon/några pappor i samma situation dels för egen del och att ha någon att umgås med men även för våra barns skull.

Finns det någon annan pappaledig i närheten som bara vill träffas någonstans i all enkelhet? Själv bor jag i Lunden.

/Henrik

• Svar på tråden Pappaledig Göteborg Östra Centrum?
  • TillTopps

Hej!

Nova och jag roddar med annat denna veckan och kan tyvärr ej komma (loggade just in). Nästa vecka passar oss bättre.

:) gSebastian

• hwassen

Hej

Vi försöker igen nästa vecka då, samma tid och plats!

Hoppas att vi ses då!
    /Henrik

• PappaPeter02

Hej!
    Är det inte barnen som är sjuka...
    Nu har jag dragit på mig en förkylning så vi får hoppa idag.
    Vi kommer gärna nästa vecka om vi kör då.

/Peter & Ellen

• Protection

Hallå Pappor

Ser att det kommit upp en ny tråd sen jag var här för bra länge sen. Kul att det händer något.
    Vi har en son på 13 månader. Jag är pappaledig på deltid kan man väl säga. Det beroende på hur sambon jobbar på dagarna. Vi har lite märklig schema-situation.
    Hade varit kul att lära känna fler pappor/barn etc.

Vi har även en facebookgrupp för den som är intresserad: "vi i Göteborg med barn runt 1 år" heter den. Vi är några familjer som huserar där men trots att vi är några styck så är det tyvärr så att många inte hänger med på aktiviteter som vi försöker styra upp förutom lite fika och lek.

/Magnus & Melvin

ps)glömmer ofta att logga in på FL så får försöka göra en RSS av sidan så jag hänger med på när det händer ngt igen.

• hwassen

Hej

Imorgon har jag annat inplanerat så det funkar inte så bra för mig. Vad sägs om att redan nu boka in nästa onsdag 23/2 kl 10? Samma ställe?

/Henrik & Albert 

• PappaPeter02

Då satsar vi på nästa vecka.

/Peter & Ellen

• PappaPeter02

Hej!
    Nu har vi åkt på magsjukan...Rynkar på näsan
    Känns bättre idag men jag tror det är dumt att träffas imorgon.
    Tråkigt, vi hade sett fram emot det...

/Peter & Ellen

• hwassen

Hej

Samma här, verkar vara mycket skit i luften. Vi måste hitta en ny tid när vi kan träffas, kanske en bra tid den här gången =)

/Henrik & Albert

• PappaPeter02

Ja, februari är en sjuk månad säger de ju så.
    Vågar vi chansa på onsdag kl. 10?

/Peter

• PappaPeter02

Hej!
    Onsdag denna veckan kan inte jag, har läkartid då men jag kan väl egentligen vilken dag som helst för övrigt.
    Nåt som passar bättre?

/Peter

• hwassen

Hej! Den här veckan har vi väldigt fullt, så det passar inte så bra alls. Vad sägs om att boka in något nästa vecka? Måndag och torsdag fungerar dock inte. /Henrik

• PappaPeter02

Ja, det gör vi.
    Onsdagar funkar bra för mig annars så vi aknske ska köra som vanligt?

/Peter

• PappaPeter02

Hej!
    Jag har tyvärr fått förhinder imorgon...
    Vi får försöka en annan dag...

/Peter

Svar på tråden Pappaledig Göteborg Östra Centrum?