• LadyCharlotte

Present till svärmor/svärfar - USA

I nov/dec ska jag och min son åka till USA.
    Då ska vi för första ggn träffa svärföräldrarna.

Nervööööst!

Gissar att det är en bra idé att ta med en present särskilt då vi ska husera hos dem i 2 mån.
    Jag har skickat bilder, CD skivor och CD album (med bilder på barnbarnet) etc till dem.

Jag är verkligen usel på det här med presenter och har no clue vad jag ska köpa

Tips och råd...

Mvh C

• Svar på tråden Present till svärmor/svärfar - USA
  • Jamieolivia

Gärna något väldigt svenskt. De är ju släkt med en svenska nu så att säga. Svenskt godis, mataktigt...det är alltid populärt. Glögg, saffransbullar t ex. Kalender med Carl Larsson t ex. Osthyvel :p
    Nu känner jag dem ju inte...beror ju på hur gamla de är också. Och vad de har för intressen...

• LadyCharlotte
    Jamieolivia skrev 2010-11-05 08:41:01 följande:
    Gärna något väldigt svenskt. De är ju släkt med en svenska nu så att säga. Svenskt godis, mataktigt...det är alltid populärt. Glögg, saffransbullar t ex. Kalender med Carl Larsson t ex. Osthyvel :p
    Nu känner jag dem ju inte...beror ju på hur gamla de är också. Och vad de har för intressen...
    De är i 70 års åldern
    EXTREEEMT sociala
    Familjen betyder allt
    Älskar mat

Detta barnbarn är lite speciellt för dem oxå.
    Äldsta sonens första barn samt den enda som kommer föra deras namn vidare

Känner man press eller..Hihi
  • lyckligjanuari

En stor korg med olika svenska delikatteser och annat kanske. Hantverk som är typiskt svenskt  kanske uppskattas jag tror inte presenten kommer vara så viltigt de ska ju träffa er och sitt barnbarn det kommer överträffa alla presenter

Svar på tråden Present till svärmor/svärfar - USA