• Monja

Nya vänner i Västerås? :)

Hej!

Finns det några härliga människor i Västerås? Glad

Jag är nyinflyttad pga jobb och känner ingen där. Hade varit roligt och få prata lite och få lite tips om vad man ska göra i Västerås.

Alla är välkomna att skriva, så skriv! Glad

/Monika

• Svar på tråden Nya vänner i Västerås? :)
  • AnnaPuddel

Saker man kan göra i västerås!
    Vallby friluftsmuseum har julmarknad i december.
    det finns roliga träningsanläggningar runt hela stan. med olika pass och sånt.

vi brukar åka och bowla bellevue. eller va d heter.

Vet inte vad du gillar att göra så ja vet inte riktigt vad ja ska rekomendera :P

• Mirre10

ja kan tipsa om underbara björnön. promenera på isen, åka skidor, skridskor, pulka, grilla å mysa på vintern.

promenera spåren, paddla kanot/kajak, sola och bada på sommaren :)

• AnnaPuddel
    Mirre10 skrev 2010-11-13 10:58:14 följande:

ja kan tipsa om underbara björnön. promenera på isen, åka skidor, skridskor, pulka, grilla å mysa på vintern.

promenera spåren, paddla kanot/kajak, sola och bada på sommaren :)

nej nej. inte promenera på is. dumt. ska man över den så rekomenderar ja svävare.
  • Rossgård

Hej
    Första torsdagen varje månad är det danskväll med café på Waldorfskolan, Regattag 39. Första måndagen varje månad är det tjejcafé i Kvinnohuset. Båda gratis =) Bra ställen att knyta nya kontakter på!

• Malvalinnea

Kikade in denna tråd för kanske hitta lite tips jag med  ;)  

Men vad tycker du annars om att hitta på för saker då?

• Good Girl

Shopping och fika i stan, Gränden är bäst :) Läs nån kvällskurs på högskolan kanske? Då träffar man garanterat nytt trevligt folk :)

• cuss

hej.
    är en 39-årig tjej som söker tjejkompisar. har några få vänner kvar, många försvann när jag inte bodde här på 9 år. alla har familjer o då blir det svårt att träffas lite spontant.

jag gillar att gå på stan, shoppa o allt därtill, gå ut o ta ett glas vin helst på en pub eller uteservering. jag gillar kläder o mode o försöker hänga med...=)

finns det någon m liknande intressen?

kram på er!

//Cissi 

Svar på tråden Nya vänner i Västerås? :)