• Anonym (tjej 22år)

ingen sexlust

Hej.

jag är bara 22år gammal och har tappat sexlusten. för några år sen hade jag väldigt hög sexlust men inte längre. tidigare har det inte gjort något men nu har jag en ny kille som jag har vert tillsammans med i 4 månader. för en månadsen tog jag ut min p-stav då jag trode att lusten skulle komma tillbaka om jag gjorde det men än så länge är ökningen marginel.

jag skulle vill ha tips på vad jag kan gör och jag gärna hör från dom som har tappat lusten och sedan fått tillbaka den och hur det gick till.

jag orkar inte med det här... jag älskar honom och känner att jag vill ha sex men blir inte kåt :(

mvh anonym

• Svar på tråden ingen sexlust
  • Kenneth b

När försvann lusten och nån ide varför?

• Anonym (tjej 22år)

lusten försvan för ca 2 år sedan och den ända anledningen som jag kunat komma på är p-staven men eftersom jag har tait ut den och det inte har hjälpt så vet jag inte vad det kan bro på :(

• Anonym

Det tar längre tid än 1 månad för hormonerna att komma i balans igen.
    Håll ut! Glöm inte att äta bra mat som hjälper kroppen att producera rätt "lusthormoner" 

• Anonym (tjej 22år)

skönt att höra att det tar längre tid :) hoppet lever. vilken mat kan vara bra?

• Anonym (tjej 22år)

är det nån som har haft p-stav och tappat lusten och som fåt den till backa efter att tagit ut den? skulle villa veta hur lång tid det tog för er?

• Anonym (tjej 22år)

bump!

• Anonym
    Vad skönt att läsa att man inte är ensam.. Vad beror det på egentligen?

Nu har jag och min partner vart tillsammans i 4 år och vi har haft ett kanon sexliv.. men sen jag bytt jobb så är jag väldigt stressad vilket gör att jag alltid är riktigt trött.. även om jag har en lugn dag på jobbet är jag ändå för trött att jag somnar på soffan nästan varje gång.. och han börjar ju fundera på om det är han eller inte men det är inte så!

Jag vill så gärna men orkar inte med långa samlag.. vad kan jag göra för att öka lusten ?? Ofta har jag lite mensvärk känsla i buken hela tiden vilket gör att jag känner mig spänd och så.

Hjälp!!
Svar på tråden ingen sexlust