• Alis volat propriis

Hur länge sen tror ni att jag fick barn (magbild)?

Har lite svårt för att kroppen inte är som den var innan... Om ni gissar på hur lång tid det gått sen förlossningen? Ni behöver inte vara snälla, jag vill ha ärliga svar!!

• Svar på tråden Hur länge sen tror ni att jag fick barn (magbild)?
  • Vintersjäl

Helt ärligt? Igår skulle jag tippa på!

• Fiyali

Sådär ser min mage ute och min minsta är sju månader. Har gått ner allt från denna graviditeten. Det som är min "mage" nu är en säck med skinn.

...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • finelinan

Sådär ser jag nästan ut NU, 21 månader efter förlossningen, och det är faktiskt inget som stör mig.
    Jag kan ju förstås inte ha lågt skurna byxor för då putar magen över, men höga byxor funkar jättebra.

Men alla har vi ju olika kroppsideal...

• Nape

Hehe, läste att det är 7 veckor sedan förlossningen. Well, grattis! Din kropp kommer att förändras mer (till det bättre), sju veckor är inte alls lång tid. Ge det ett halvår så ska du se att du känner igen dig.

Min mage är likadan- sonen är snart 3 år. *ehum*

• Kya

aaaah, lugn TS. jag fick mitt andra barn för 9 månader sen och magen håller fortfarande på att dra ihop sig. Det tar tid, men det blir bättre. i promise! btw, du har ju en skitsnygg kropp så du har ingen anledning att må dåligt!

Filip och Liv, mina stjärnor! :)
  • Mini mE m Minisarna
    Trollmor78 skrev 2010-11-08 16:31:39 följande:
    Och 7v, och andra barnet! Du var glad för det du har.... Min kompis som fick sin 3:e för typ 10 år sen får fortfarande kommentarer -" Gud du måste föda snart", "hur länge är det kvar?". Hennes mage gick aldrig ner, hon ska operera sig när hon är mogen som hon säger. Hon e så rädd...
    Och tänk hur uttöjd livmodern och huden och allt blir efter 2:a , 3:a barnet,. VAR STOLT ÖVER DIN KROPP!
    hehehe, min mage har typ ALDRIG sett ut så.....
    Jo, innan första barnet kanske...men nu väntar jag nr 6 och min erfarenhet är att det blir svårare o svårare för varje barn att få kroppen att återgå till nåt sorts utgångsläge. Och jag har ju tätt mellan mina 3 mitten så där hann jag ju inte ens sluta varken amma eller gå ner i vikt alls.....
    Så om jag skulle haft din kropp så skulle jag vara OTROLIGT stolt.
    Men sen tänker jag oxå;
    Min kropp har burit-gett plats o näring åt dom personer jag älskar mest så varför ska jag dölja det?
    OCh jag vill inte se ut som en 15 åring när jag vuxen o har fött mina barn!
    Tänk först-Skriv sen....
  • CloudBerry 1

2 dagar sedan antar jag för då har man inte hunnit spännt upp musklerna, rätt?

• hedersknyffel
    Alis volat propriis skrev 2010-11-08 14:18:12 följande:
    Har lite svårt för att kroppen inte är som den var innan... Om ni gissar på hur lång tid det gått sen förlossningen? Ni behöver inte vara snälla, jag vill ha ärliga svar!!

nyförlöst-2v max.
  • Alis volat propriis

Tack fö alla svar. Nu känner jag att jag kanske chockar er som gissat på ett par dagar, men tre dagar efter förlossningen, då såg jag ut SÅ HÄR   SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

• 2underbara

Jag såg ut så knappt två veckor efter förlossning (båda gångerna) så det hade jag tippat på.

• Jagsajudet

Nu har jag sett svaret... men jag gissade på nån dag efter förlossningen..
    Min mage försvann på nån vecka, men det var första barnet..

Du har förresten en skitsnygg rumpa :)

• Helene OSV
    Alis volat propriis skrev 2010-11-09 13:28:20 följande:
    Tack fö alla svar. Nu känner jag att jag kanske chockar er som gissat på ett par dagar, men tre dagar efter förlossningen, då såg jag ut SÅ HÄR   SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

Du hade ju fortfarande en gravidkula, magen står ju rakt ut, min hänger bara rakt ner som en påse efter förlossningen!
  • hedersknyffel
    Alis volat propriis skrev 2010-11-08 14:18:12 följande:
    det ser inte ut att vara långt till du får nästa iaf...
  • Mamma till Philip Nova Elliot

Sådär ser min mage oxå ut, min minsta e 6 mån. Jag ska ta till kniven. Tro mig, på mig hjälper inget annat. jag har testat allt. Är smal i övrigt men magen, de e här för att stanna. Tyvärr.

★*☆ Stolt mamma till Philip 021128, Nova 070810 & Elliot 100426 ★*☆
  • Mamma till Philip Nova Elliot
    Alis volat propriis skrev 2010-11-09 13:28:20 följande:

så såg jag oxå ut efter 3 dagar efter mina förlossningar fast magen hängde mer istället.
    ★*☆ Stolt mamma till Philip 021128, Nova 070810 & Elliot 100426 ★*☆
  • Emeliie89

Nu har jag ju redan sett svaret men min mage såg ut sådär efter 1 vecka ungefär så det skulle jag gissat på.

• Alis volat propriis
    hedersknyffel skrev 2010-11-09 23:41:25 följande:
    det ser inte ut att vara långt till du får nästa iaf...
    menar du första eller andra bilden???

Överhuvudtaget blir jag helt impad av er alla som säger att ni såg ut så där (som i ts-bilden) efter en-två veckor. Vilka superkroppar ni måste ha som drar ihop sig så snabbt!
Svar på tråden Hur länge sen tror ni att jag fick barn (magbild)?