Hur länge sen tror ni att jag fick barn (magbild)?
Har lite svårt för att kroppen inte är som den var innan... Om ni gissar på hur lång tid det gått sen förlossningen? Ni behöver inte vara snälla, jag vill ha ärliga svar!!
Har lite svårt för att kroppen inte är som den var innan... Om ni gissar på hur lång tid det gått sen förlossningen? Ni behöver inte vara snälla, jag vill ha ärliga svar!!
Helt ärligt? Igår skulle jag tippa på!
Läs tråden så har TS redan avslöjat sitt svar..=)
Sådär ser min mage ute och min minsta är sju månader. Har gått ner allt från denna graviditeten. Det som är min "mage" nu är en säck med skinn.
Sådär ser jag nästan ut NU, 21 månader efter förlossningen, och det är faktiskt inget som stör mig.
Jag kan ju förstås inte ha lågt skurna byxor för då putar magen över, men höga byxor funkar jättebra.
Men alla har vi ju olika kroppsideal...
Hehe, läste att det är 7 veckor sedan förlossningen. Well, grattis! Din kropp kommer att förändras mer (till det bättre), sju veckor är inte alls lång tid. Ge det ett halvår så ska du se att du känner igen dig.
Min mage är likadan- sonen är snart 3 år. *ehum*
aaaah, lugn TS. jag fick mitt andra barn för 9 månader sen och magen håller fortfarande på att dra ihop sig. Det tar tid, men det blir bättre. i promise! btw, du har ju en skitsnygg kropp så du har ingen anledning att må dåligt!
2 dagar sedan antar jag för då har man inte hunnit spännt upp musklerna, rätt?
Tack fö alla svar. Nu känner jag att jag kanske chockar er som gissat på ett par dagar, men tre dagar efter förlossningen, då såg jag ut SÅ HÄR
Ser ungefär ut som att du såg ut som jag gjorde.
Jag såg ut så knappt två veckor efter förlossning (båda gångerna) så det hade jag tippat på.
2-3 veckor.
Nu har jag sett svaret... men jag gissade på nån dag efter förlossningen..
Min mage försvann på nån vecka, men det var första barnet..
Du har förresten en skitsnygg rumpa :)
Sådär ser min mage oxå ut, min minsta e 6 mån. Jag ska ta till kniven. Tro mig, på mig hjälper inget annat. jag har testat allt. Är smal i övrigt men magen, de e här för att stanna. Tyvärr.
Nu har jag ju redan sett svaret men min mage såg ut sådär efter 1 vecka ungefär så det skulle jag gissat på.