Min kille har tappat lusten.
Jag har nässlat mig genom hela internetdjungeln efter någon som har liknande problem, men alltid är det tvärt om.
När jag träffade min sambo var allt som en härlig storm. Han satsade allt (inklusive jobb) för att få en chans med mig och kämpade i två år innan jag förstod vilken fin kille som stod där framför mig. När det äntligen blev vi var allt fantastiskt. Vi hade otroligt kul ihop och sexet var omtumlande och härligt. Strax efter att det blev vi flyttade vi ihop och under ett halvårs tid kände jag mig som en gudinna. Han kunde aldrig låta bli att ta på mig och allt var så bra som jag aldrig tidigare haft det i en relation.
Efter ungefär ett halvår började dock hans intresse för sex dala. Han visade mig fortfarande samma kärlek, men inte samma lust. Efter några månader började jag känna mig avvisad och jag beslutade mig för att ge det ett par månader till och lämna honom om inget förändrades.
När tiden kom var jag självklart ännu mer investerad i honom. Vi hade ett stort prat och grät och kramades och han försäkrade mig om att han fortfarande tände på mig.
Men sedan har det rullat på så här. Var sjätte månad ungefär når jag min gräns och bryter totalt ihop och gråter och han sitter tyst och ser nedstämd ut och lovar sedan att han vill ha mig och förösker igen.
Nu har vi varit tillsammans i fyra år och problemet kvarstår. Han är helt osugen på sex. Han är helt osugen på hångel. Han vill inte ens kyssas. Så fort jag närmar mig honom blir hela han stel och hela hans kropp avvisar mig. Han skrattar bort det, säger att han är trött eller vad som helst.
Jag har försökt att inte tänka på det och låta honom komma till mig så han inte ska känna sig pressad. Jag har försökt förföra honom. Jag har försökt prata om det. Ingenting fungerar.
Nu är mitt självfötroende på botten och jag vill bara spy på mig själv. För varje dag han avvisar mig känner jag mig fulare och fulare och det gör ont i varenda cell i kroppen. Jag har varit i slutskeden i förhållanden förut då jag känt samma avstånd och jag har därför flera gånger ifrågasatt om vi inte bara ska göra slut och gå vidare, varpå han blir ledsen och säger att han älskar mig och vill vara hela livet med mig.
Finns det någon som känner igen sig i det här? Vad kan jag göra? Vad kan han göra? Ska man ge upp?
Snälla snälla hjälp?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-09 23:06
Vi är båda 25 och har numera sex kanske varannan månad.