• Mya1

Akupuntur

Min man o jag har försökt fått barn i 4 år utan resultat. Vi har en son på 5 år o den gången gick det så fort så vi trodde det inte var sant. Så när vi gjorde nästa försök så vart vi ju väldigt besvikna o ledsna.
    Har gått på utredningar o har gjort några op.
    Idag så har jag en fungerande äggstock o doktorn sa att det inte skulle vara några problem att bli med barn igen inom kort. Men inom kort var det väl inte.... sista op var för exakt ett år sedan.

MEN... jag utbildar mig till akupunktör o tänkte why not!! Så på kurserna o även här hemma har jag fått nålar för infertilitet. Har kört ganska ojämnt.. vissa veckor körde jag två ggr per vecka o vissa veckor ingenting.
    Sen var jag på healing i juni o hon såg ganska snabbt att min vä äggledare var ur "energi". Jag berättade inte så mycket om att vi försökte få barn utan ville höra vad hon sa.
    Sen körde jag på med akupunktur igen.
    Den 27 juli hade jag min sista mens....  Så nu väntar vi barn i april. 
    Så härligt.

Akupunkturen passade tydligen mig.. o tänker jag tillbaka så har jag nog varit i en oblans sen första sonen föddes o det har nog inte varit så konstigt att kroppen inte tagit emot ett barn. (har haft missfall).

Lyckliga vi

• Svar på tråden Akupuntur
  • mumwannaB

Stort grattis!! Vad roligt att läsa att det gick bra för er.
    Jag ska gå på min första akupunkturbehandling idag. Vi har försökt drygt 1 ½ år. Vi är oförklarligt barnlösa och står i kö för ivf.

Hoppas vi snart får vara lika lyckliga som ni Glad

• myran6801

Grattis! Jag tror stenhårt på akupunkturens positiva effekter och går själv regelbundet sedan ett halvår. Tyvärr har det inte blivit något plus för min del än trots flera IVFer och akupunktur, men jag känner mig mer i balans och mår bättre. / Myran

Svar på tråden Akupuntur