• Anonym (johanna)

något preparat som hjälper män att hitta tillbaka till lusten?

min man har sedan 2år tillbaka haft ett lite up and downs när det gäller lusten till sex, vet någon något som hjälper att få tillbaka lusten??
    något preparat som är bra som man ev kan köpa på hälsokosten som din kille/man, du testat och som hjälpt ?

• Svar på tråden något preparat som hjälper män att hitta tillbaka till lusten?
  • caothica

Rosenrot funkar kanon på både män o kvinnor! Ger energi o ökar lusten markant om man hamnat i en svacka:)

• Sad Girl
    Anonym (samma här) skrev 2010-11-10 17:08:24 följande:
    Ja precis.. har din man alltid haft problem?
    Nja.. inte precis. Vi har inte varit tillsammans längre än sedan juni förra året och DÅ, dvs hela sommaren och hösten var det absolut inga problem. Blev mer och mer sällan efter det och sedan jul så har jag väl gråtit sjöar av tårar över detta. Vi har en ofantlig kärlek till varann, kel, mys, kyssar och hela den biten. Det enda som fattas är själva sexet, som beror på att han tappat bort sin lust någonstans efter vägen. Vilket såklart lett till att jag nu känner mig som den mest oattraktiva, osexiga varelsen på jorden. Spelar ingen roll vad jag gör, det hjälper inte. Han behöver få någon lobotomi eller nåt för att bli den han var när vi träffades, åtminstone sexuellt.
  • Anonym (johanna)
    caothica skrev 2010-11-12 09:32:10 följande:
    Rosenrot funkar kanon på både män o kvinnor! Ger energi o ökar lusten markant om man hamnat i en svacka:)
    Tack för tipset men tyvärr  så funkade inte detta på min man , köpte tom rosenrot extra starka men han blev inte piggare för det...
  • Anonym (singelpappa)
    Anonym (johanna) skrev 2010-11-12 12:53:36 följande:
    Tack för tipset men tyvärr  så funkade inte detta på min man , köpte tom rosenrot extra starka men han blev inte piggare för det...
    Sök svaret i relationen. Gestaltterapi el liknande är väldigt bra.
  • Anonym (johanna)
    Anonym (singelpappa) skrev 2010-11-12 13:05:11 följande:
    Sök svaret i relationen. Gestaltterapi el liknande är väldigt bra.
    tror säkert att det är jättebra med terapi förvissa.. men min man skulle aldrig se detta som ett stort problem.. tänker testa preparat först.
  • Anonym (singelpappa)
    Anonym (johanna) skrev 2010-11-12 13:16:51 följande:
    tror säkert att det är jättebra med terapi förvissa.. men min man skulle aldrig se detta som ett stort problem.. tänker testa preparat först.
    Om han inte ser det som ett stort problem, kommer han att äta hokuspokusmedel då?
  • Anonym (hälsa)

Jag jobbar i en Life-butik och vi har mååååånga nöjda kunder som köpt L-Argiplex. Många kommer tillbaks och köper igen & många solskenshistorier har man fått höra ;). Givetvis passar detta dock inte alla men många är iaf nöjda :)

• Anonym

Jag har precis köpt L-Argiplex till min kille ihop om att han ska få lust till sex,,, han tog emot dem gladjeligen å har idag börjat ta dom.. hopas hoppas nu att lusten kommer...

• Anonym
    NicKnejm skrev 2010-11-14 03:47:30 följande:
    Preparat? LOL..vad sägs om att helt enkelt vara kåt, glad och tacksam.?
    Jag är både kåt, glad och tacksam.. men vad hjälper det när min kille inte har nån direkt lust till sex..
  • Anonym (johanna)
    Anonym (hälsa) skrev 2010-11-12 14:20:02 följande:
    Jag jobbar i en Life-butik och vi har mååååånga nöjda kunder som köpt L-Argiplex. Många kommer tillbaks och köper igen & många solskenshistorier har man fått höra ;). Givetvis passar detta dock inte alla men många är iaf nöjda :)
    Anonym skrev 2010-11-12 19:56:57 följande:
    Jag har precis köpt L-Argiplex till min kille ihop om att han ska få lust till sex,,, han tog emot dem gladjeligen å har idag börjat ta dom.. hopas hoppas nu att lusten kommer...
    skall köpa detta så fort "lönen" kommer... jag tror till viss mån om att hälsokost kan funka..  Anonym du får skriva här igen så får vi se om det funkat på din kille.
  • Lillhagen
    Anonym (1) skrev 2010-11-11 22:01:05 följande:
    och jag är avundssjuk på din fru/sambo/tjej. Det som TS skriver om finns för kvinnor också. Kanske kan din  tänka sig att testa den?
    Jag överväger faktiskt starkt  på att testa, allt att vinna inget att förlora.

Puss till dig för att du är gullig Flört
  • Lillhagen
    Anonym skrev 2010-11-12 19:56:57 följande:
    Jag har precis köpt L-Argiplex till min kille ihop om att han ska få lust till sex,,, han tog emot dem gladjeligen å har idag börjat ta dom.. hopas hoppas nu att lusten kommer.
    Hur gick det, blev det något resultat??
  • Anonym
    Lillhagen skrev 2010-11-20 09:29:10 följande:
    Hur gick det, blev det något resultat??
    Vi har inte hunnit testa än då det vart mycket jobb och sjuka barn.. men vi får ävl se i helgen då han är långledig... hoppas hoppas...
  • Anonym (johanna)
    Anonym skrev 2010-11-25 08:53:04 följande:
    Vi har inte hunnit testa än då det vart mycket jobb och sjuka barn.. men vi får ävl se i helgen då han är långledig... hoppas hoppas...
    håller tummarna att det kan ge snabbt resultat!!
  • Anonym (Luddet)

Erektion fnns det många piller för, men lust vet jag fasen om man kan medicinera.

• Anonym

vad tar man för att få erektion då? som inte är receptbelagt i sverige??

• PaleRider
    Anonym skrev 2011-01-06 17:58:50 följande:
    vad tar man för att få erektion då? som inte är receptbelagt i sverige??
    Sök på kamagra på google
Svar på tråden något preparat som hjälper män att hitta tillbaka till lusten?