• MickeN1973

Din 13 åriga son blir knullad av äldre tjej

Du får reda på att din 13 åriga son har sex med en äldre tjej

Hur gammal måste tjejen vara för att du anmäler till polisen.

Vi utgår ifrån att relationen är frivillig från bådas sidor.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din 13 åriga son blir knullad av äldre tjej
  • Dizzykitty

Som Drottningen 1970 så hade jag blivit upprörd om min 13-åring haft sex men nån jämngammal.Men hade personen i fråga varit 17-18 eller äldre hade jag förmodligen slitit skallen av honom.Så får man kanske inte uttrycka sig.Men jag hade haft god lust.Och då hade jag polisanmält utan tvekan!

• Akropol
    Dizzykitty skrev 2010-11-12 21:33:33 följande:
    Som Drottningen 1970 så hade jag blivit upprörd om min 13-åring haft sex men nån jämngammal.Men hade personen i fråga varit 17-18 eller äldre hade jag förmodligen slitit skallen av honom.Så får man kanske inte uttrycka sig.Men jag hade haft god lust.Och då hade jag polisanmält utan tvekan!
    Du menar om din son blivit knullad av 17-årig kille?
    Dödsstraff är bra så dom lär sig till nästa gång. - Britney Spears
  • Dizzykitty
    Akropol skrev 2010-11-12 21:39:33 följande:
    Du menar om din son blivit knullad av 17-årig kille?
    Opps!Läste fel..menade om min dotter haft sex med en äldre kille.Men sak samma..hade reagerat likadant om det gällt en son som haft sex med en äldre tjej.
  • Akropol
    Queenie70 skrev 2010-11-12 21:28:04 följande:
    Vaddå? Att det skulle vara helt ok för en 16 åring att ligga med en 13 åring?
    Snarare att mammorna skulle spöa skiten ur killen som hade sex med deras dotter. Inga tjejer som får stryk i den här tråden. Är det för att man inte får slå flickor men väl pojkar? Är det här bara en som är lite snabb med tangenterna eller är det den automatiska reaktionen? Jag tror på det senare tyvärr.
    Jag håller med dig i vad du skriver i inlägg #1. I övrigt är jag just nu lite upprörd över domen i målet med tjejen som hade sex med två pojkar.
  • Dizzykitty
    Akropol skrev 2010-11-12 21:56:36 följande:
    Snarare att mammorna skulle spöa skiten ur killen som hade sex med deras dotter. Inga tjejer som får stryk i den här tråden. Är det för att man inte får slå flickor men väl pojkar? Är det här bara en som är lite snabb med tangenterna eller är det den automatiska reaktionen? Jag tror på det senare tyvärr.
    Jag håller med dig i vad du skriver i inlägg #1. I övrigt är jag just nu lite upprörd över domen i målet med tjejen som hade sex med två pojkar.
    Har ingen koll på det.Vilket mål är det?
  • April barn

Samma som andra tråden..
    18 år då tycker jag det blir lite för mycket när en myndig är med en icke byxmyndig.....

• Akropol
    Dizzykitty skrev 2010-11-12 22:55:43 följande:
    På vilket sätt är du upprörd till detta?Jag blir också upprörd men kanske inte av samma anledning som du.
    Från den länkade artikeln:

"Rätten anser att alla tre har berättat detaljerat om händelseförloppet. I förhör har dock pojkarna velat göra gällande att det var flickan som hetsade dem till att ha samlag. Men flickan har hela tiden bestritt att hon ska ha varit pådrivande.

Varbergs tingsrätt gör bedömningen att det inte förekommit någon påtryckning från flickans sida utan konstaterar att handlingarna mellan ungdomarna varit ömsesidiga och helt frivilliga. Rätten gör snarare bedömningen att det är pojkarna som har utnyttjat flickan och tagit tillfället i akt att begå sin sexuella debut.

Därför ogillas åtalet."

• Queenie70

Fast frågan var ju inte om man ville misshandla nån, utan om man skulle anmäla. Fö. har jag i alla fall sett ett inlägg där slita av huvudet var aktuellt.

• I Blackrose I

Och så säger man att det inte är skillnad mellan killar och tjejer i dagens Sverige. Yeah right....

Räknas inte en 13-åring till ungdom?!

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Faile

Nu valde jag 18 år, men det beror lite på mognadsgraden hos båda.

Jag skulle oavsett inte gilla att min 13-åring hade sex, men verkligheten ser tyvärr inte alltid ut som man själv önskar.

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Filoso Fisken

Oj, vad svårt. Men jag säger nog 18! (Fast anmäla leder ju ingenvart ändå tyvärr)
    Hade det gällt en 15, 16 eller 17 årig tjej hade jag nog velat ta mig ett snack med henne. För det är aningens för gammalt om man frågar mig - iallafall när det gäller barn liksom.

• Filoso Fisken

Jag är ju 19. Och att ligga med en 13 åring skulle aldrig falla mig in. Fyfaaan *spyr*.. nej, då måste man vara störd. Eller pedofil. Eller både och.

• 3 barns mamma84
    Posh skrev 2010-11-13 19:36:50 följande:
    Men vad är det här för jävla känslosamt utbrott? Skämmes fan.
    o du menar vadå?
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Posh
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-13 19:43:29 följande:
    o du menar vadå?
    Jag menar att du borde ta dina raseriutbrott i skolbänken istället innan det blir alldeles för pinsamt.

Hur svårt är det att ta in en hypotetisk frågeställning utan att kissa på sig? Jag tycker rubriken är skitäcklig men jeeeeeeez...
  • 3 barns mamma84
    Posh skrev 2010-11-13 19:45:57 följande:
    Jag menar att du borde ta dina raseriutbrott i skolbänken istället innan det blir alldeles för pinsamt.

Hur svårt är det att ta in en hypotetisk frågeställning utan att kissa på sig? Jag tycker rubriken är skitäcklig men jeeeeeeez...
    då kan du hålla det för dig själv.
    jag säger det jag tycker lev med det.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Posh
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-13 19:48:43 följande:
    då kan du hålla det för dig själv.
    jag säger det jag tycker lev med det.
    Till skillnad från alla andra då menar du?

En fråga, hade du ramlat av stolen och kallat TS peddo om han hade varit av kvinnligt kön,eller bara nu när du vet att han är av manligt?
    Jag gissar nej.
  • ViceGuy

Hade blivit stolt oavsett :)

There are more stars in the universe, then there are grains of sands in all of the beaches in the whole world.
Svar på tråden Din 13 åriga son blir knullad av äldre tjej