Din 13 åriga son blir knullad av äldre tjej
Du får reda på att din 13 åriga son har sex med en äldre tjej
Hur gammal måste tjejen vara för att du anmäler till polisen.
Vi utgår ifrån att relationen är frivillig från bådas sidor.
Du får reda på att din 13 åriga son har sex med en äldre tjej
Hur gammal måste tjejen vara för att du anmäler till polisen.
Vi utgår ifrån att relationen är frivillig från bådas sidor.
Som Drottningen 1970 så hade jag blivit upprörd om min 13-åring haft sex men nån jämngammal.Men hade personen i fråga varit 17-18 eller äldre hade jag förmodligen slitit skallen av honom.Så får man kanske inte uttrycka sig.Men jag hade haft god lust.Och då hade jag polisanmält utan tvekan!
Samma som andra tråden..
18 år då tycker jag det blir lite för mycket när en myndig är med en icke byxmyndig.....
Varbergs tingsrätt gör bedömningen att det inte förekommit någon påtryckning från flickans sida utan konstaterar att handlingarna mellan ungdomarna varit ömsesidiga och helt frivilliga. Rätten gör snarare bedömningen att det är pojkarna som har utnyttjat flickan och tagit tillfället i akt att begå sin sexuella debut.
Därför ogillas åtalet."
Fast frågan var ju inte om man ville misshandla nån, utan om man skulle anmäla. Fö. har jag i alla fall sett ett inlägg där slita av huvudet var aktuellt.
Och så säger man att det inte är skillnad mellan killar och tjejer i dagens Sverige. Yeah right....
Räknas inte en 13-åring till ungdom?!
Nu valde jag 18 år, men det beror lite på mognadsgraden hos båda.
Jag skulle oavsett inte gilla att min 13-åring hade sex, men verkligheten ser tyvärr inte alltid ut som man själv önskar.
Oj, vad svårt. Men jag säger nog 18! (Fast anmäla leder ju ingenvart ändå tyvärr)
Hade det gällt en 15, 16 eller 17 årig tjej hade jag nog velat ta mig ett snack med henne. För det är aningens för gammalt om man frågar mig - iallafall när det gäller barn liksom.
Jag är ju 19. Och att ligga med en 13 åring skulle aldrig falla mig in. Fyfaaan *spyr*.. nej, då måste man vara störd. Eller pedofil. Eller både och.
Hade blivit stolt oavsett :)