• Anonym (tips?)

Ska ha sex med en annan tjej för första gången... Tips?

Om några veckor ska jag träffa en annan tjej (en gammal tjejkompis) och bo hos henne en hel helg. Vi båda är i grund och botten hetro och har haft en en hel pojkvänner genom åren men har som många andra, varit lite nyfikna på tjejsex.... Vi känner varandra väl. Jag har dock aldrig tillfredställt en tjej förut och känner mig ganska oerfaren... Har ni lite mer "erfarna" tjejer några bra tips på hur jag kan få henne att njuta på bästa sätt? Har inga leksaker utan endast varandra.... . Alla tips mottages tacksamt! ;)

• Svar på tråden Ska ha sex med en annan tjej för första gången... Tips?
  • kexkille

KOMMUNIKATION
    prata med din tjejkompis och fråga vad hon vill och hur hon vill att du gör!
    Leksaker hittar du på närmaste ICA Stormarknads grönsaks avdelning!

Svårare än så är det inte!!!

• Anonym (erfaren flata)

använd händerna och gärna munnen om du vill

smek/slicka henne som du själv skulle velat bli smekt

klitoris och slidöppning, in i slidan med ett eller flera fingrar

se till att ni har glidmedel om det är någon av er som inte blir tillräckligt våt

bröstvårtorna är helt ljuvliga att bli sugen på och att bli killad på med tungan
    underbart att smeka och försiktigt krama och suga bröst

alltså oroa dig inte allt löser sig
    slappna av och ge er hän så ska du se att det blir underbart
    händerna och kropparna vet själva vad de ska göra
    var lyhörda för varandra och prata gärna och fråga "är det skönt så här?" "är det lagom hårt/snabbt?"

kanske börja med massage som såsmåningom inkluderar bröst, insidan av låren, magen, strykningar av könet osv. Blir ni sugna då så löser sig resten av sig själv!

Lycka till!

Jag har förresten haft helt underbart tjejsex hur många gånger som helst och har aldrig behövt använda leksaker. Dock kan iallafall jag ofta längta efter penetration och då kan det ju tänkas vara bra med något annat än enbart fingrar? har aldrig testat leksak med partner som sagt(men väl själv). Föredrar nog partnerns fingrar ändå tror jag.

• Anonym (bitjej)
    Anonym (erfaren flata) skrev 2010-11-15 21:09:03 följande:
    använd händerna och gärna munnen om du vill

smek/slicka henne som du själv skulle velat bli smekt

klitoris och slidöppning, in i slidan med ett eller flera fingrar

se till att ni har glidmedel om det är någon av er som inte blir tillräckligt våt

bröstvårtorna är helt ljuvliga att bli sugen på och att bli killad på med tungan
    underbart att smeka och försiktigt krama och suga bröst

alltså oroa dig inte allt löser sig
    slappna av och ge er hän så ska du se att det blir underbart
    händerna och kropparna vet själva vad de ska göra
    var lyhörda för varandra och prata gärna och fråga "är det skönt så här?" "är det lagom hårt/snabbt?"

kanske börja med massage som såsmåningom inkluderar bröst, insidan av låren, magen, strykningar av könet osv. Blir ni sugna då så löser sig resten av sig själv!

Lycka till!

Jag har förresten haft helt underbart tjejsex hur många gånger som helst och har aldrig behövt använda leksaker. Dock kan iallafall jag ofta längta efter penetration och då kan det ju tänkas vara bra med något annat än enbart fingrar? har aldrig testat leksak med partner som sagt(men väl själv). Föredrar nog partnerns fingrar ändå tror jag.
    Men oj - berätta mer ...intressant läsning för oss utan egen erfarenhet....
Svar på tråden Ska ha sex med en annan tjej för första gången... Tips?