• Mango Morsan

Ensamstående i Gävle med omnejd?

Finns det några ensamstående i Gävle med omnejd?
    Jag är ensamstående, med en son på 5 år som bor varannan helg hos pappa. Jag har inte heller så många vänner som har barn..

Det skulle vara jätteroligt att komma i kontakt med fler ensamstående, i alla åldrar.
    Så finns det fler? :)

• Svar på tråden Ensamstående i Gävle med omnejd?
  • Lindaa1990
    Mango Morsan skrev 2010-11-15 22:55:34 följande:
    Finns det några ensamstående i Gävle med omnejd?
    Jag är ensamstående, med en son på 5 år som bor varannan helg hos pappa. Jag har inte heller så många vänner som har barn..

Det skulle vara jätteroligt att komma i kontakt med fler ensamstående, i alla åldrar.
    Så finns det fler? :)
    Jag bor i gävle, fyller 20 år nästa vecka och väntar mitt barn den 15 dec, är också ensamstående :P
  • Mango Morsan

Vad spännande med en liten bebis :) Är du nervös inför förlossningen osv? :)

• Lindaa1990
    Mango Morsan skrev 2010-11-16 00:16:20 följande:
    Vad spännande med en liten bebis :) Är du nervös inför förlossningen osv? :)
    Jaa verkligen:) Nejnej hehe, jag är inte ett dugg nervös, längtar jättemkt. :) Hoppas bara att jag inte gör över så mycket att jag måste ligga inne på julafton bara ^^,
  • Mango Morsan

Det är bara att hålla tummarna Jag var så himla säker på att jag skulle gå över tiden, så 3 dagar innan förlossningen börjar vi renovera vardagsrummet.. På måndag kväll.. Tisdagen kör jag hela dagen och Onsdag fm kommer L ut.. 2 dagar före bf.. Snacka om att jag blev snopen :)

• Lindaa1990
    Mango Morsan skrev 2010-11-16 00:19:28 följande:
    Det är bara att hålla tummarna Jag var så himla säker på att jag skulle gå över tiden, så 3 dagar innan förlossningen börjar vi renovera vardagsrummet.. På måndag kväll.. Tisdagen kör jag hela dagen och Onsdag fm kommer L ut.. 2 dagar före bf.. Snacka om att jag blev snopen :)
    Hehe jaa, dom kommer när dom är redo dom små liven :) Det där vet man aldrig. Men bara den lille är frisk så får man vara glad, resten spelar egentligen inte så jättestor roll.
  • Mango Morsan
    Lindaa1990 skrev 2010-11-16 00:22:26 följande:
    Hehe jaa, dom kommer när dom är redo dom små liven :) Det där vet man aldrig. Men bara den lille är frisk så får man vara glad, resten spelar egentligen inte så jättestor roll.
    Det har du helt rätt i
  • Lindaa1990
    Mango Morsan skrev 2010-11-16 00:27:52 följande:
    Det har du helt rätt i
    jaa hehe :)
  • segas

Hej!

Jag bor i Gävle och har en son på 8 år. Jag är ny medlem här på familjeliv. Jag skulle gärna vilja ha fler vänner i Gävle som har barn

Svar på tråden Ensamstående i Gävle med omnejd?