• Thessla

Vattniga flytningar efter ägglossning

Kan inte minnas om jag brukar ha det men nu har jag det, försöker bli gravid och det är ganska irriterande med dessa vattniga flytningar. Är på äl+3 eller 4.

~ du är din egen lyckas smed ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-16 09:35
    Kan tillägga att jag är fullt medveten om att ägget inte har fäst OM jag skulle vara gravid. Är mest bara nyfiken.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vattniga flytningar efter ägglossning
  • Slacker

Hoppas någon svarar, vill med veta

• Thessla
    Slacker skrev 2010-11-16 09:26:29 följande:
    Hoppas någon svarar, vill med veta
    Har du också det så?
  • Slacker
    Thessla skrev 2010-11-16 09:27:46 följande:
    Har du också det så?
    Ja, nu är jag ju bara på äl +2 men har inte haft såhär förut vad jag har märkt, brukar vara väldigt torr annars
  • Annaloo

Om du är på äl +3 eller 4 har ett ev embryo förmodligen inte ens fäst än så det är helt omöjligt att det säger något om en ev. graviditet.

• Thessla
    Annaloo skrev 2010-11-16 09:30:13 följande:
    Om du är på äl +3 eller 4 har ett ev embryo förmodligen inte ens fäst än så det är helt omöjligt att det säger något om en ev. graviditet.
    Sant, jag är fullt medveten om det, bara nyfiken.
  • Thessla
    Slacker skrev 2010-11-16 09:29:57 följande:
    Ja, nu är jag ju bara på äl +2 men har inte haft såhär förut vad jag har märkt, brukar vara väldigt torr annars
    Normalt sett om man skall gå efter vad kunniga säger och skriver så är ju perioden direkt efter äl oftas torr eller lite fuktig. Hos mig är det mer än fuktigt om man säger så. Skrikandes
  • Slacker
    Thessla skrev 2010-11-16 09:42:18 följande:
    Normalt sett om man skall gå efter vad kunniga säger och skriver så är ju perioden direkt efter äl oftas torr eller lite fuktig. Hos mig är det mer än fuktigt om man säger så. Skrikandes
    Det är samma här just nuObestämd
    Får se hur det artar sig!
  • Thessla

Några fler som vill lägga sin röst? Solig

• tusenliljor

jag är på äl+3 och har vattniga flytningar. Tycker det borde va mer torrt. På själva äl fick jag en äggvit flytning som gick att göra som en bro mellan fingrarna. 

• tusenliljor
    Snölyktan skrev 2013-05-05 01:25:29 följande:
    Hur gick det för er? Blev det plus ? Nyfiken då jag själv försöker..
    är idag på äl + 11 och nu i helgen började jag må hemskt illa och fick dessutom feber. Hoppas det e gravsymtom men man vet ju aldrig. Har itne testat än, väntar på mensen.
  • PelloBello
    tusenliljor skrev 2013-05-05 18:29:57 följande:

är idag på äl + 11 och nu i helgen började jag må hemskt illa och fick dessutom feber. Hoppas det e gravsymtom men man vet ju aldrig. Har itne testat än, väntar på mensen.

Hur gick det? Var du gravid? :)
Svar på tråden Vattniga flytningar efter ägglossning