Hur länge sen tror ni det var som jag födde? (Bild)
Hur länge tror ni att det har gått sedan förlossningen? Om ni jämför med er själva eller bekanta som fått barn...
Jag vet att det är individuellt, men det kan vara kul att höra vad ni tror
Hur länge tror ni att det har gått sedan förlossningen? Om ni jämför med er själva eller bekanta som fått barn...
Jag vet att det är individuellt, men det kan vara kul att höra vad ni tror
1 månad?
Med första barnet gick magen ner ganska fort, nu med andra verkar det satt sig lite hårdare. Jag kanske blir tvungen att träna lite denna gång... jag ger det 3 månader till så får vi se :)
Några veckor ?
2 dygn.
2 dygn
4 mån
Fast jag hade mer gravidstuk hela 2 år efter 3.e barnet ;) men de va eget fel
Skulle mycket väl kunna va 1år 11/2 år sedan, jag vet många många som inte tränar bort magen efteråt..bl.a kanske mej själv ;S Blev gravid igen så jag tar det efter denna ;) Min mage blev inte platt efter förlossningen och jag har inte gjort nåt för att den ska bli det heller, sååå min såg ut så i 1 år :P Och då är jag smal i övrigt, såå jag tog på mej sambons t-shirtar ihop med leggings, då blev det genast osynligt ;D Suveränt att fly från sanningen.. Hehe!
Ooooh va svårt
Vissa kan ju se ut sådär utan ens att ha fött barn...
Men jag gissar på ca 3 veckor?
Jag såg nog ut sådär efter en vecka. Svårt att se p.g.a tröjan dock, kan vara 1 dygn eller 3 veckor egentligen.
Skulle mycket väl kunna va 1år 11/2 år sedan, jag vet många många som inte tränar bort magen efteråt..bl.a kanske mej själv ;S Blev gravid igen så jag tar det efter denna ;) Min mage blev inte platt efter förlossningen och jag har inte gjort nåt för att den ska bli det heller, sååå min såg ut så i 1 år :P Och då är jag smal i övrigt, såå jag tog på mej sambons t-shirtar ihop med leggings, då blev det genast osynligt ;D Suveränt att fly från sanningen.. Hehe!
Jag skulle gissa på ca 1 dygn eller 2?
Har en kompis som har en liknande mage som du. Och hon födde för 5 månader sedan. Så jag gissar på det!
När får man veta svaret?
Det var 5 veckor sedan :)