• Familjefar2000

Tycker det här med shemale är intressant - Känner någon igen sig?

Precis som trådens namn lyder har jag fått upp ögonen för dessa kvinnor med penisar. Tycker det verkar spännande och skulle nästan vilja pröva. Vart finnar man en sådan?

Någon som känt samma sak? Kanske t.o.m. testat?  

• Svar på tråden Tycker det här med shemale är intressant - Känner någon igen sig?
  • Johhny1964

Jag känner en i Torslanda. Hon är väldigt trevlig, både könsmogen och brunstig Ställer upp det mesta. Skicka meddelande om du är intresserade och bor nära Torslanda. 

• Anonym

japp det är vi med=) Kolla olika sexkontakt sidor...

• Anonym (...)
    Johhny1964 skrev 2010-11-18 00:23:31 följande:
    Jag känner en i Torslanda. Hon är väldigt trevlig, både könsmogen och brunstig Ställer upp det mesta. Skicka meddelande om du är intresserade och bor nära Torslanda. 
    Det här är nog inte snack som man ska ha på detta forum. Vet vem ni pratar om och vad ni pratar om så ta det lite diskret grabbar
  • Johhny1964
    Anonym (...) skrev 2010-11-18 00:57:31 följande:
    Det här är nog inte snack som man ska ha på detta forum. Vet vem ni pratar om och vad ni pratar om så ta det lite diskret grabbar
    Ursäkta mig jag är ny här ska jag ta bort inlägget?
  • Anonym (...)

Och så verkar det vara lite väl mycket FB över att ni båda startat era konton exakt samma tid, använder samma språk osv. Just sayin

• Anonym (...)
    Johhny1964 skrev 2010-11-18 00:59:11 följande:
    Ursäkta mig jag är ny här ska jag ta bort inlägget?
    :)

Går inte, det gör nog moddarna om de misstänker koppleriverksamhet. Är väl egentligen inte fel på att vara shemale och bo i Torslanda!
Svar på tråden Tycker det här med shemale är intressant - Känner någon igen sig?