• Trasseltroll

Vad ser hon ut att heta?

Kolla i mitt galleri och säg vilket namn ni tänker på när ni ser min dotterGlad tyvärr är bilderna dåliga. Var tvungen att ta två kassa mobilbilder för mina andra var tydligen för stora...

Hon HAR fått ett namn (som jag visserligen inte är helt bekväm med, så tanken på att byta namn på henne har faktiskt passerat min hjärna...), det här är bara en rolig grej helt enkelt. Om nu inte det ultimata namnet dyker uppFlört

• Svar på tråden Vad ser hon ut att heta?
  • Trasseltroll
    sörmlandstjej skrev 2010-11-18 16:05:21 följande:
    Grattis till lilltjejen! Jag tror att hon heter Moa! 
    Tackar!Glad Moa heter hon inte men det är ett väldigt sött namn!
  • svealo

haha vad lustigt! kollade bilderna innan jag såg era namnförslag, direkt kom namnet Alice eller Moa upp ;)

jättesöt liten tjej ! 

• emma enhörning

Söt liten tjej, grattis!!! Jag kom att tänka på Li när jag såg henne, kan man heta det?
    Vad heter hon?

• Trasseltroll
    svealo skrev 2010-11-18 16:25:15 följande:
    haha vad lustigt! kollade bilderna innan jag såg era namnförslag, direkt kom namnet Alice eller Moa upp ;)

jättesöt liten tjej ! 
    Ganska kul att så många svarat likaTungan ute Tack!
    emma enhörning skrev 2010-11-18 19:16:21 följande:
    Söt liten tjej, grattis!!! Jag kom att tänka på Li när jag såg henne, kan man heta det?
    Vad heter hon?
    Tack! Jo, Li kan man heta! Men det gör inte hon... jag skriver i min gästbok vad hon heter så kan du kolla där:)
  • Fridolin

Jag var ju tvungen att kolla in din tråd... =)
    Tittade in på din sida också, fantastiskt söt liten tjej och namnet är ett av mina favoriter! Skrattande

Som det känns just nu, har jag nog äntligen bestämt mig, men jag har varit lika säker tidigare, så jag avvaktar med att göra ett uttalande... Tungan ute

Lycka till med ditt sökande på The perfect name!! =)

• wity

Tycker att hon ser ut att heta Nellie Solig

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Cocarola

Tänkte föreslå Nelly, men när jag läste vilket namn ni redan valt så kändes det självklart att hon skulle heta så!

• Trasseltroll
    Fridolin skrev 2010-11-18 23:08:23 följande:
    Jag var ju tvungen att kolla in din tråd... =)
    Tittade in på din sida också, fantastiskt söt liten tjej och namnet är ett av mina favoriter! Skrattande

Som det känns just nu, har jag nog äntligen bestämt mig, men jag har varit lika säker tidigare, så jag avvaktar med att göra ett uttalande... Tungan ute

Lycka till med ditt sökande på The perfect name!! =)
    Tack tack!Glad Jag kommer att hålla utkik i din tråd, blir nyfiken vilket namn ni väljer!Glad 
    Cocarola skrev 2010-11-19 14:09:54 följande:
    Tänkte föreslå Nelly, men när jag läste vilket namn ni redan valt så kändes det självklart att hon skulle heta så!
    Så kul att du tycker det!!Skrattande
  • ma83ca

Hej!
    Jag tänkte direkt på Emma när jag såg henne :) Jätte söt tjej!

Svar på tråden Vad ser hon ut att heta?