• Anonym

Hur många låter det gå i analen?

Jag och min sambo har en disskution är hemma och den handlar om att sambon vill att det ska gå för honom i mitt analhål. Han tycker inte det blir lika skönt med kondom och att köra utan kondom i vaginan går ju inte då jag inte kan använda preventivmedel ( olika anledningar som jag inte vill gå in på ). Så min fråga till er är hur ofta ni låter det gå i analen eller ni kanske aldrig heller gått med på det? Skulle ni kunna tänka er det? Tack på förhand!

• Svar på tråden Hur många låter det gå i analen?
  • Lizztard

Nej tack! Låter inte så sexigt när man ska skita sen så han får snällt dra ut den .

• Anonym

Inga problem med det, föredrar det nog faktiskt om han ändå är där redan liksom. Dessutom skönast för honom. Samt mindre kladd för mig Glad

• plommonstoppet
    Anonym (Katarina) skrev 2010-11-26 19:14:11 följande:
    Men man ska vara ny bajsad och tömd på skit.

För är det en skitkorv i vägen när kuken sprutar,så blir det som

glasyr på chokladen.
    fel,man ska ha tömt tarmen ett par timmar innan.
    alltså inte nybajsad.
  • Anonym (...)

Jag har inga problem med det i alla fall. Hur du vill göra är ju upp till dig.

Beroende på situation kan jag väl åxå tycka. Har amn ingen möjlighet att "tömma" en stund är det kanske mer praktiskt om man kan läga den utanför och torka bort. Men samma sak tycker jag gäller vaginalt. Det rinner ju ut lite vart efter. Å de vill man kanske inte gärna ha i trosorna;)

• Anonym (analana)

Vi kör oftast analt och han kommer ALLTID i mig där utan kondom. Vill inte ha en massa bajs-sperma på mig och vill inte att han ska komma in i vaginan efter att han varit i anus (srisk för svamp). Vi kommer alltid samtidigt också och då är det perfekt.

• Anonym (Eller hur)
    Anonym (Rumpestumpan) skrev 2010-11-20 01:48:02 följande:
    Absolut! Why not? Om vi ändå har analsex så kan han väl lika gärna skjuta satsen i mej, tycker dessutom om känslan av att känna hans stråle när han kommer - särskilt om jag lyckas komma precis samtidigt själv. Tycker orgasmen blir helt annorlunda vid analsex än vaginalt och den förstärks än mer av att han sprutar i mej.

"Efterdoningarna" är väl mindre trevliga, hehe, dvs. sagge ur rumpan men va fan, det är det värt!
    Visst blir orgasmen mer intensiv då man får den medans man kör analt. Kan säga att jag nog aldrig haft en riktig orgasm förrän vi började köra analt. 6 år UTAN orgasm, trodde jag fått dom men med tanke på hur jag känner nu när jag får dom är det ingenting jämnfört med förut. 
  • Anonym (YES)

Jag tycker det är en liten extra krydda att känna hans njutning när han får pumpa in den fritt...
    Men ibland ger den sig  fan upp på villovägar.... Alltså om jag går upp efteråt så kan jag inte få ut satsen, den migrerar uppåt. Det längsta en sats varit borta är nästan tre dar och då blev det ett smärtsamt krampigt gurgel i magen och min kommentar til honom var - nu vill den ut!!! Fick rusa på toa....
    Han höll på att dö av skratt.... Själv var jag glad att det inte hände när jag stod i kön på ICA en timme innan....
    lol.

• Tezz i

Ja, varför inte... Blir bara bökigt om han ska dra ur den.

• Anonym

För mig känns analsex bara som att jag behöver bajsa, inte så sexigt alls. Som tur var är min nuvarande inte sugen på den typen av sex så det är inte ett problem men jag har haft andra partners som gillade det. Vi kör bara på avbrutet samlag just nu men då är det inte hela världen om vi råkar bli med barn igen heller.

• Anonym (skratt)
    Anonym (YES) skrev 2010-11-27 20:57:18 följande:
    Jag tycker det är en liten extra krydda att känna hans njutning när han får pumpa in den fritt...
    Men ibland ger den sig  fan upp på villovägar.... Alltså om jag går upp efteråt så kan jag inte få ut satsen, den migrerar uppåt. Det längsta en sats varit borta är nästan tre dar och då blev det ett smärtsamt krampigt gurgel i magen och min kommentar til honom var - nu vill den ut!!! Fick rusa på toa....
    Han höll på att dö av skratt.... Själv var jag glad att det inte hände när jag stod i kön på ICA en timme innan....
    lol.
    tack för dagens skratt ;)
    jag har haft flickvänner som velat ha satsen i bak och dom som inte har velat ha det. jag kan lika gärna dra ut o skjuta satsen utanför men visst är det skönare att låta det gå i värmen :)
    Föredrar ändå musen framför analsex, kan iofs bero på att jag är välhängd och inte kan köra så högt tempo i bak
  • IxIL
    Alexandra84 skrev 2010-11-25 20:49:08 följande:
    Ja det händer. Alltså, är han där så varför inte
    Mig stör det verkligen inte.

Men om du inte vill så är det så, det är inget du behöver förklara eller ursäkta.
    Cool... Gillar din stil.
  • Anonym (nope)

Bränner som eld i mig när han gör det så nej tack

• Anonym
    Anonym (Katarina) skrev 2010-11-26 19:14:11 följande:
    Men man ska vara ny bajsad och tömd på skit.

För är det en skitkorv i vägen när kuken sprutar,så blir det som

glasyr på chokladen.
    Då glider de ju ut lättare, perfekt om man är hård i magen, avslappnad efter skönt sex och lite extra glid för det hårda stora.
  • Anonym (Kille 18)

Provat, men fick knappt in ollonet och så jag kom direkt. Föredrar att spruta på brösten eller i fittan 

• Markus89

Vi har alltid kört analsex och kommit där för frun gillar det och för att slippa kondom och andra preventivmedel smidigt 

• Anonym (bikille)

Jag förstår inte riktigt varför man inte skulle vilja det, om man nu gillar analsex? Det är ju inte precis litervis med vätska det rör sig om och eventuella magproblem efteråt har nog mer med själva penetrationen att göra än sperman - den rinner ju ut rätt fort.

Svar på tråden Hur många låter det gå i analen?