• Anonym (osäker)

Ni som är bi/homosexuella, tjejer...

Hur träffar man andra tjejer?
    Jag är inte ute så ofta så det är inte så lätt att träffa någon bara sådär för mig.

Jag är fortf osäker på min sexualitet, jag gillar killar, men jag tänder även på tjejer, jag tänder jättemycket på att läsa om tjejer som har sex osv, jag tänder på att fantisera, se filmer etc...

Men jag har aldrig riktigt testat de, åtminstonde inte "på riktigt" bara experimenterat när jag var yngre..

Men, jag funderar på att kanske att man skulle försöka hitta någon, att testa sig fram med? För att se om det verkligen är något för mig, man kan väl inte riktigt veta försen man vart där, eller?

Kan det vara en bra idé att göra så? Eller hur ska jag göra? Ge mig gärna tips! :)

Jag är anonym pga att jag länner många här inne som jag inte vill ska snoka, men vill ni prata mer så kan jag skriva i er mejl så kan vi prata mer där, om ni nu inte själva är anonyma vill säga ;P

• Svar på tråden Ni som är bi/homosexuella, tjejer...
  • Anonym (m)

jag är bi enligt mig, tänder på tjejer sexuellet men kan inte konekta med känslor, o kan inte tänka mig ett förhållande med tjejer! men tänder på tjejsex....

tänder även på killar, och där e de även känslomessigt.

va på gay om galaxy kryssning för två veckor sedan o där e de lätt att skaffa ett tjejragg enbart för sex, de e öppet med de till 100% där. de e igen i april gay on galaxy, siljaline. o de e skit kul på de kryssningarna!

• Anonym (osäker)
    Anonym (m) skrev 2010-11-20 21:09:01 följande:
    jag är bi enligt mig, tänder på tjejer sexuellet men kan inte konekta med känslor, o kan inte tänka mig ett förhållande med tjejer! men tänder på tjejsex....

tänder även på killar, och där e de även känslomessigt.

va på gay om galaxy kryssning för två veckor sedan o där e de lätt att skaffa ett tjejragg enbart för sex, de e öppet med de till 100% där. de e igen i april gay on galaxy, siljaline. o de e skit kul på de kryssningarna!
    Ja, det låter ju bra, men jag är ju inte direkt öppen om detta, inget vet ju något alls om hur jag känner när det kommer till tjejer. Så vet inte riktigt hur jag ska komma undan med en kryssning när man behöver barnvakt och allt möjligt, o folk lär ju fråga var man ska :P
  • Anonym (bitjej)

Jag är också bi. Attraheras sexuellt av bägge könen men förälskar mig nästan bara i tjejer. Lever just nu i ett heterosexuellt förhållande med barn. Håller på bli galen av längtan efter en tjej.

När jag förstod att jag var bi började jag hänga mycket på qx. Kanske du kan hitta någon som bor i din närhet där?! Är det någon särsklild tjej som fångar ditt intresse just nu?

Krogen funkar ju alltid annars. När jag pluggade raggade jag vilt på studenthaken och där fanns det alltid något att hämta. Alkoholen var min medhjälpare och gav mig mod till att flörta och läsa av tjejer något som jag inte skulle våga i nyktert tillstånd i samma grad.

Lycka till! 

• Anonym (osäker)
    Anonym (bitjej) skrev 2010-11-20 22:50:27 följande:
    Jag är också bi. Attraheras sexuellt av bägge könen men förälskar mig nästan bara i tjejer. Lever just nu i ett heterosexuellt förhållande med barn. Håller på bli galen av längtan efter en tjej.

När jag förstod att jag var bi började jag hänga mycket på qx. Kanske du kan hitta någon som bor i din närhet där?! Är det någon särsklild tjej som fångar ditt intresse just nu?

Krogen funkar ju alltid annars. När jag pluggade raggade jag vilt på studenthaken och där fanns det alltid något att hämta. Alkoholen var min medhjälpare och gav mig mod till att flörta och läsa av tjejer något som jag inte skulle våga i nyktert tillstånd i samma grad.

Lycka till! 
    qx, vad är det?

Nej, det är inget speciellt tjej, utan just bara att jag är intresserad av att se hur det  faktiskt är, om det kanske bara är en fantasi, eller något som jag faktiskt skule tycka väldigt mycket om..

Hur vet man att en tjej är intresserad av tjejer då? Kan ju inte gärna bara gå fram och börja flirta , då kanske hon tycker jag är helt knasig :P
  • Anonym (bitjej)
    www.qx.se
    Forum på nätet för hbt-folk. Bli medlem där!

Du får slå på din gayradar och gå ut bland folk. Använd din kvinnliga intuition . Den känslan man får brukar som regel stämma! Ge små oskyldiga koplimanger till tjejer du tycker är intressanta som du träffar i vardagssituationer... 
  • wiwi

hej
    jag är en vanlig kille som älskar att titta på tjejsex. jag bli mycke kåt när jag se på tjejsex. är det vanligt eller????
    snäll kan ni som havr erfaranhet om det svara på mig.
    tack

Svar på tråden Ni som är bi/homosexuella, tjejer...