• Elinor90

Otroligt hur mycket man älskar sitt barn!!!! <3 :D

(hej, jag är ensamstående och har inte så många kompisar, så jag har ingen att dela den här oändliga kärleken till mitt barn med, så jag skriver det här istället ^^ )

jag sprängs, exploderar!! jag älskar min unge så mycket så jag tror ja kolar vippen!!! han måste då vara det sötaste och raraste i detta universum!! haha! jag blir så glad av han, samtidigt som jag ömmar så för honom, och är så rädd om honom, jag är så stolt och så rörd av honom, han får mitt hjärta att smälta!!!!
    Varje morgon när jag vaknar av att han står upp i spjälsängen och tittar på mig, så sprider han solsken i hela rummet och jag vill bara springa upp och krama honom och säga GODMORGON ÄLSKLINGEN!!! men jag är för nyvaken så jag snubblar på alla hans leksaker innan jag når fram, men det gör inte ont för jag har iallafall kommit fram till ungen min och får väääärldens puss av honom!! <3 och när han sover så smälter mitt hjärta av att se honom så fridfull och lugn och trygg, snuttandes på hans slitna kanin, åååååh mitt älskade barn!!! och ibland har han vaknat av en dröm och är lite rädd och ängslig, inatt var det en ko, han sa; maaamma, kossa! muuu! jag frågar; drömde du? såg du en ko? han säger ja. Ja kramar han och säger att kossan är snäll, sov nu, vi kramas och han säger tack! och lägger sig ner igen, somnar om lungt och fint, åååh, min älskade lilla pojke... ingen berör mitt moders-hjärta så som du gör... Varje gång våra blickar möts så fnissar vi till lite båda två, som att vi vet en hemlighet, som ingen annan vet, det är vi två <3 föralltid! Jag älskar dig min son!! <3

• Svar på tråden Otroligt hur mycket man älskar sitt barn!!!! <3 :D
  • Elinor90
    tideloo skrev 2010-11-21 08:49:16 följande:
    Fantastiskt!
    jaa! helst fantastiskt!! :)
Svar på tråden Otroligt hur mycket man älskar sitt barn!!!! <3 :D