• Love family

Vi singel tjejer/kvinnor som är homo/bi här kan vi snacka :)

här är vår tjej tråd för oss singlar som är bi/homo...välkomna hit. Hoppas på att vi blir många:)

Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
  • Svar på tråden Vi singel tjejer/kvinnor som är homo/bi här kan vi snacka :)
  • Love family
    Anonym (J) skrev 2011-04-09 20:02:24 följande:
    låter inte kul, skönt att njurarna är ok i vilket fall. Hur gammal är din dotter? det är väldigt tröttande när barnen är sjukaoch speciellt om du själv inte är kry då är det 10 ggr värre. Känns som det är mycket sjukheter som går runt tycker jag.
    Inte mycket som händer här, bara haft en dag hemma med lillknotten och busat runt lite. Imorgon blir det ev bilköp.... håll tummarna! Annars är det inget inplanerat. Vart bor du någonstans?
    jag bor i stockholm :) själv då?
  • Anonym (J)

Jag bor utanför Borås, men inte härifrån från början.
    Underbart väder vi haft senaste dagarna, synd regnet kommit nu men det är väl behövligt också. får hoppas fina vädret snart kommer tillbaka!

• Love family

här har det varit fint hela tiden. Men nu på eftermiddagen blev det lite blåsigt och jag tror vädret ska vara lite trist i helgen:( tråkigt ju...vill vara ute på ett lite varamre sätt. grilla kanske osv...
    men men...så typiskt att veckodagarna är så fina när man har fullt upp och lagom till helgen så blir det tråkigt väder:( Så vad ska du anonym J hitta på i helgen? och ni andra här inne?

• Anonym (J)

Ja men visst är dt trist med vädret, idag har det här varit lite si och så, solen skiner ibland och så kommer regnet lite också så väldigt osäkert är det.
    idag bär det av ner mot stan och fika med vänner, ska bli mysigt, inte gjort det på länge.
    Söker jobb med ljus och lykta gör jag också, har ju inte jobbat ordentligt nu på 1 172 år så börjar bli rätt rastlös och lilleman skulle nog må bra av att vara på dagis och leka av sig lite energi på dagarna, inte så kul vara hemma med mamma jämt liksom. Så hör ni om något jobb säg gärna till ;) jag är flyttbar också :)

• Anonym (Vännen)

Love family måste bara säga attjag tycker du är vacker! Jag är gift men måste ifrån mitt äktenskap. Finns ingen kärlek kvar. Insåg för något år sen att jag tände på tjejer då jag chockad föll för en kvinna jag just blivit vän med. Tyvärr bor du i en annan del av landet än jag, men du verkar så varm trygg o trevlig. Någon gång kanske jagfinner någon... :)

• Love family
    Anonym (Vännen) skrev 2011-06-04 01:13:40 följande:
    Love family måste bara säga attjag tycker du är vacker! Jag är gift men måste ifrån mitt äktenskap. Finns ingen kärlek kvar. Insåg för något år sen att jag tände på tjejer då jag chockad föll för en kvinna jag just blivit vän med. Tyvärr bor du i en annan del av landet än jag, men du verkar så varm trygg o trevlig. Någon gång kanske jagfinner någon... :)
    Men tack så jättemycket för din komplimang, blir varm i hela hjärtat.Hjärta Just nu är jag i flen på landet och har det mysigt. Du är klok och stark när du inser att du måste ifrån ditt äktenskap. Modig dessutom. Det är inte lätt.
    Det är många som upptäcker sent i livet att dom dras till samma kön eller både och. Det är en gåva. Du kanske är jätteung, men den kvinnan jag träffade för många år sen var över 40 när hon insåg och var gift...det gjorde henne lyckligare att hon fick vara sig själv, men hon är bisexuell.
    Nu ska jag ut med vovvsisar och gå i den underbara naturen. solen skiner och det är sååå härligt. Hade velat ha någon att mysa med :) Dom 2 tjejerna jag är med är ju ett par, sen är det djuren och min dotter som är här:)
  • Sofia L

För några år sedan hade jag kontakt med ett par som kallade sig "Violerna från Flen". Du kanske känner dem och kan mysa, hehe

• Anonym (Vännen)

Love family låter som om du har det mysigt! Hade gärna myst med dig! ;) jag är närmare 40 än 30 så det är väl rätt sent i livet, har två barn också. Men en rätt pirrig o skön känsla! Kram på dig!

• Anonym (Vännen)

Äh förlåt, nu var jag framfusig.. :-$ men eftersom du verkar så otroligt trevlig o mogen, så hade varit kul att skriva lite privat, lära känna lite. Lite nya vänner kanske! :) Hör av dig om du vill.

• Love family
    Anonym (Vännen) skrev 2011-06-04 15:22:59 följande:
    Love family låter som om du har det mysigt! Hade gärna myst med dig! ;) jag är närmare 40 än 30 så det är väl rätt sent i livet, har två barn också. Men en rätt pirrig o skön känsla! Kram på dig!
    Du är i den perfekta åldern ;) synd att du inte kunde vara här och grilla med oss ikväll då:)
    Har ju också barn ensam på heltid....men det är inget hinder även om det kan kännes så. Jag har varit öppen sen jag var 19 år så jag är trygg i min läggning och därmed vet hur svårt det är att komma på att man dras till samma kön. Men tillåt dig att få ta dig tid....håll dig borta från köttmarknader "gay ställen " hua avskyr det...
    Viktigt att träffa en kvinna som kan förstå och låta dig växa i din nya värld och ingen som är på, ställer krav utan finns där....Solig låter allt gå i din takt, vara lyhörd och finnas i när du tvivlar och är rädd, finns där när du är redo...ett pytte steg i taget...bara prova att sitta nära en fin och trygg kärleksfull kvinna, dricka något gott och bara vara.

SOFIA L Landet har bara funnits i 3 år så jag lär inte ha träffat dom. Vi är i sparreholm det är ju en bit innan flen :)
  • Love family
    Anonym (Vännen) skrev 2011-06-04 15:46:13 följande:
    Äh förlåt, nu var jag framfusig.. :-$ men eftersom du verkar så otroligt trevlig o mogen, så hade varit kul att skriva lite privat, lära känna lite. Lite nya vänner kanske! :) Hör av dig om du vill.
    Du har fått mig att le, du sprider någon slags genuin kärlek och värme. Jag är sån själv sägs det så det är kanske därför jag faller för vad du skriver och känner med dig. Har en adress som inte kopplas till mig så den kan jag lägga ut här, sen kan du får min riktiga.... [email protected]
    Vill verkligen prata med dig mer :) kramar till dig{#emotions_dlg.flower}
    Finns på FB sen också när du är redoSolig
  • Anonym (Vännen)

Tack gulliga! :) jag skriver genast....

• Love family

Så hur mår ni i sommar vädret?
     ja idag här i stockholm är det lite regnigt, men det behövdes då det varit sååå varmt och därmed kvavt. Men här har det varit sommaruppfest på förskolan där barnen hade gjort det sååå fint. På onsdag drar vi en vecka ut i skärgården där vi har hyrt stuga. Får veta mer om det idag. Tydligen har vi haft sån tur ( då denna vecka egentligen var fullbokat men igår hade dom bokat av och fick ett samtal ) så det ska tydligen vara det vackraste stället både i hela skärgården och den mysigaste stugan och bästa läget som vi kommer att  bo på. Underbart ska det bli. Blev ju lite pang bom så nu försöker jag få ledigt från allt i en vecka....
    Men jag kan inte missa denna chans..midsommarfirande och allt. Det är olika tema veckor på detta ställe. Så att fira midsommar där blir nog underbart då det kommer vara andra mammor med barn...

Svar på tråden Vi singel tjejer/kvinnor som är homo/bi här kan vi snacka :)