• 1986

Beställa dopservetter med tryck?

Undar vart ni ha beställt era dopservetter? 
    Hittar många sidor där man kan beställa..
    Någon sida som varit bra eller dålig? dyrare eller billigare?

• Svar på tråden Beställa dopservetter med tryck?
  • Rosenlund

Jag beställde dopservetter på Tradera. Va ett företag som hade massa annonser ute och man fick själv bestämma text, symbol och färg. Men det va förra året så jag vet inte om det finns kvar. De servetterna va väldigt fina men rätt "stela".

• 1986
    Rosenlund skrev 2010-11-24 09:06:01 följande:
    Jag beställde dopservetter på Tradera. Va ett företag som hade massa annonser ute och man fick själv bestämma text, symbol och färg. Men det va förra året så jag vet inte om det finns kvar. De servetterna va väldigt fina men rätt "stela".
    Tradera kan jag inte alls med, ha varit inne någong gång men förstår mig inte på de..
    Så få blir en hemsida.
  • jessan10

Se upp för färgkvalitén bara - de kan färga av sig (fick av en kär släkting servetter till vårt bröllop, som vi som tur var inte använde) de var svarta och när vi använde dem hemma efter bröllopet färgade de av sig på händerna när man torkade sig! så se upp, man vill ju inte ha missfärgade kläder!

• Gyllan

Vart bor ni någonstans? Tryckerimuseét i Gamla Linköping trycker på servetter.

Vi beställde där till både vårt bröllop och dotterns dop. Blev mycket billigare än att beställa via nätet. Man kan även köpa vilka servetter man vill så trycker de på de, men de har även servetter där.

• 1986
    Gyllan skrev 2010-11-24 11:02:00 följande:

Vart bor ni någonstans? Tryckerimuseét i Gamla Linköping trycker på servetter.

Vi beställde där till både vårt bröllop och dotterns dop. Blev mycket billigare än att beställa via nätet. Man kan även köpa vilka servetter man vill så trycker de på de, men de har även servetter där.

Vi bor i Varberg. Så de går ju tyvärr inte.. Men borde finnas på fler ställen?
  • 1986
    jessan10 skrev 2010-11-24 10:58:16 följande:
    Se upp för färgkvalitén bara - de kan färga av sig (fick av en kär släkting servetter till vårt bröllop, som vi som tur var inte använde) de var svarta och när vi använde dem hemma efter bröllopet färgade de av sig på händerna när man torkade sig! så se upp, man vill ju inte ha missfärgade kläder!
    tack för tipset!
    tänkte vi skulle beställa dunilin servetter lite dyrare men finare tycker jag.
    dom borde väl inte färga av sig?.
  • Jezamine
    Jezamine skrev 2010-11-24 09:26:42 följande:
    www.kattisproduktion.se/servetter.html

De servetterna från kattisproduktion färgar ej av sig.

jessan10 skrev 2010-11-24 10:58:16 följande:

Jag är INTE avstängd
  • 1986

Någon annan som ha beställt servetter?

Svar på tråden Beställa dopservetter med tryck?