• Anonym (ledsen)

somnade på annan plats , kom inte hem sambo...

HEj!

Då skriver jag här igen...
    Träffade en kille för 11 månadersen och flyttade ihgop med en gång och han har en dotter som är 3 år. Jag tar mycket ansvar för henne och jag älskar henne jätrte mycket....
    Jag älskar honom likaså....men jag har problem med alkohol, jag blir lätt en vardagsdrickare och om det blir fest blir jag stenpackad och känner inget stop, nu har det hänt två gånger att jag somnat på andra ställen vaknat upp vid 8 tiden och inte hört av mig till honom, jag känner värdelös som människa och han tror givetsvis att jag varit med någon annan vilket jag inte har...
    Han stormar upp och kallar mig äcklig och jag tar illa vid mig, vi har haft mycket problem , men nu litar han inte på mig, han är svartsjuk och alltid så fort jag pratar om en kille så skojar han alltid och frågar om han vill ligga med mig, bara ett skämt, men han skämtar bort allt hela tiden, känns som jag inte blir tagen på allvar...
    nu har jag sumpat allt känns det som och räknar sekunder, väntar på att han ska komma hem då jag få besked om ja skas flytta ut...
    detta är ju en liten del som juag berättar nu kmen det finns mycket mer...
    jag syns inte i förhållandet känns det som. och jag vet att det inte är acceptabelt att  göra som jag gjort men jag har tapopat kontrollen...vill inte försvinna, jag är ju bara 22 år, han är 26 och jag vill leva mitt liv med honom, men nu vet jag inte vad som händer...

• Svar på tråden somnade på annan plats , kom inte hem sambo...
  • Gerd parterapeuten

Hej!
    Jag tror att du behöver hjälp med dina alkoholproblem. Sök upp en alkoholmottagning där du samtidigt kan få någon att prata med. Det finns stora risker att du annars gör saker som du kommer att få ångra. Det känns som att du är inne i väldigt negativa cirklar. Du är så ung och har livet framför dig. Sätt i gång och ta itu med det!
    Hälsningar
    Gerd

Svar på tråden somnade på annan plats , kom inte hem sambo...