• Corri

Någon som blivit gravid efter att ha köpt klomifen på nätapoteket?

Hej!

Undrar en sak.

Är det någon som har blivit gravid efter att ha köpt klomifentabletter på nätet?

Jag köpte klomifen idag o hoppas att det ska funka.

Hör gärna av er om erfarenheter!

• Svar på tråden Någon som blivit gravid efter att ha köpt klomifen på nätapoteket?
  • baaby

heeej heeej =)  jag undrar om det finns nån schema om när man ska och inte ska ha sex när man tar klomifen ?? och funkar det verkligen??

• Iustitiae

Är det säkert att beställa från goldpharma?
    Jag tänkte prova en gång men de bad om kontaktuppgifter till min vanliga läkare? Så blev nojig och avbröt.
    Vågar man beställa? Hur gjorde ni?

• V89

Hej! Vet att tråden är grymt gammal nu men hur gick det för er andra? :)

Jag åt klomifen i mitten på 2014 och det tog sig direkt så jag fick en till dotter i april 2015 tack vare klomifen från goldpharma.

Första gången jag svarade i denna tråd så var jag i vecka 6 med min första dotter, nu i augusti blir hon 6år :D

I helgen väntas ägglossning efter tabletterna för en tredje knodd :)

Hoppas det hjälpte fler, kram!

• TantLinda

Jag vet att tråden handlar de som köpt klomifen på nätet och blivit gravida men jag tänkte att mina erfarenheter kanske kan vara intressanta ändå . Jag har köpt klomifen på nätet och började äta dem 50 mg i december runt jul. Det tog sig inte så jag ökade dosen till 100mg i januari och det tog sig inte. Naturligtvis går jag all in och ökar dosen till 150 mg. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad som hände? Jag skulle haft ägglossning enligt appen den 27 januari. Appen har alltid rätt och min mens har gått som klockan ok, nu tillbaka till problemet, jag tog ägglossningstest den 22 januari och då visade testet på ett nästan lika starkt streck som teststrecket, jag tänker då att nu är det på gång MEN det kom aldrig mer än så! Har testat hela perioden och inget mer och jag fattar inget. Så nej jag dog inte av att köpa och äta klomifen som är köpta på internet men jag har heller inte blivit gravid. Till saken hör att jag och min man inte haft så himla mycket sex så det kan spela in och min ålder på 43 kanske väger in oxå.

• Julie E

Ni som beställt via goldpharma hur börjar man? Bara sneglat på hemsidan men förstod mig inte riktigt på den. Som jag förstått det måste man få ok från deras läkare för att kunna få något utskrivet? Väljer man då en telefon konsultation först?

• Anonym (Barnlängtan)

Hoppar in här även om tråden är gammal. Var det någon som beställde på goldenpharma? 

Svar på tråden Någon som blivit gravid efter att ha köpt klomifen på nätapoteket?