Legimiterade du dig på förlossningen?
Behövde du legitimera dig på förlossningen?
Behövde du legitimera dig på förlossningen?
Ja med båda. Första förlossningen fick jag lämna legitimationen när hon var ute för att det inte hanns med när vi kom in(hon var nästan ute när vi anlände). Med tvåan lämnade jag det i tid, eftersom att det var en planerad förlossning.
Nej. Men jag går på Spec, så jag har haft med mig patientbricka och en stor pärm med papper, eftersom jag båda gångerna varit "inbokad".
Ja, med andra barnet. Då fick jag visa leg och patientbricka.
Ja, men jag tror att jag hade allt färdigladdat i mappen med mvc-journalen, bara att langa över. Minns inte så noga.
Haha ingen aning!
Kan inte svara på det för jag minns inte! Men jag tror att de fick papprena med provsvar och annat som de begärde, men vet inte ens det.
JA flera gånger med alla fyra barnen, på tre olika sjukhus.
Jag kanske är en opålitlig person;)
Men som jag minns så har jag visat när jag skrivits in, någon gång under tiden och absolut vid utskrivning.
Svarade ja.
Jag fick ge dom min mapp med journal och patientbricka.
Dock behövde jag inte visa mitt "riktiga leg" Utan bara patientbrickan.
Nja.. allt låg i min journal, men jag minns inte när dom tittade. Jag visade dom inte leg själv iaf.
Säkert första och andra och tredje och fjärde gången jag var där. Men efter att ha varit där nån gång i veckan från v.23 och fram tills hon kom i v37 så hann dom nog lära sig att känna igen mig
Ingen aning. Kanske andra gången. Första gången hade vi bara med oss kläderna vi hade på oss, och bebisen. Eventuellt legitimerade jag mig efter någon dag.
Nope. Men de hade redan min journal osv och jag fick upprepa mitt personnummer miljontals gånger tror jag!
Nej, jag kom bara in och gjorde ingenting, var så smärtpåverkad att de bar mig in i förlossningsalen! :P
Jag minns inte.
fick lämna in min patientbricka o den fick jag tillbaka inne på bb efter förlossningen.