• hemlig02

Men va f-n är det här?!

Satt å käkade nyss och hade radion på. De gjorde reklam för en dateingsite för personer som redan är i en relation men vill ha lite mer passion i livet typ!!  Skrikandes Var är världen på väg?!  Kolla här:
    http://www.victoriamilan.com/?_from=http%3A%2F%2Fviktoriamilan.se%2F

Irriterande att de ens får göra reklam på radion för sånt skit!!

• Svar på tråden Men va f-n är det här?!
  • Gullan från Arkadien

Alltså, radiostationen får ju sända vilken reklam de vill så länge den inte bryter mot någon lag. Sedan står det ju radiostationens lyssnare fritt att låta bli att lyssna på den kanalen. Är det en sådan opinion man vill skapa har jag inget att invända.
    Om man däremot börjar prata om att en sådan sida inte ska få finnas eller att radioreklamen inte ska få sändas är det en helt annan sak för där börjar det handla om att vilja nafsa på yttrandefrihet och så vidare. Och då har jag verkligen invändningar. 

• Red Velvet
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 12:35:02 följande:
    Alltså, radiostationen får ju sända vilken reklam de vill så länge den inte bryter mot någon lag. Sedan står det ju radiostationens lyssnare fritt att låta bli att lyssna på den kanalen. Är det en sådan opinion man vill skapa har jag inget att invända.
    Om man däremot börjar prata om att en sådan sida inte ska få finnas eller att radioreklamen inte ska få sändas är det en helt annan sak för där börjar det handla om att vilja nafsa på yttrandefrihet och så vidare. Och då har jag verkligen invändningar. 
    Fast att man tycker att något är "omoraliskt" innebär ju inte samma sak som att man vill förbjuda. Jag personligen tycker att det är mycket som är omoraliskt men som jag inte vill ska förbjudas då jag anser att yttrandefriheten är viktig.
  • hemlig02
    Red Velvet skrev 2010-12-03 12:37:28 följande:
    Fast att man tycker att något är "omoraliskt" innebär ju inte samma sak som att man vill förbjuda. Jag personligen tycker att det är mycket som är omoraliskt men som jag inte vill ska förbjudas då jag anser att yttrandefriheten är viktig.
    Håller helt med!
  • Gullan från Arkadien
    Red Velvet skrev 2010-12-03 12:37:28 följande:
    Och jag är helt för allas rätt att tycka att det är omoraliskt och om de vill skapa en opinion för att bojkotta kanalen så kan de få göra det med. Det är när man börjar prata om att kanalen inte borde få sända sådant och att sidan inte borde få finnas som mina taggar kommer ut (för det har ju också förekommit i denna tråden)
  • Majo

Ni som varit in och kikat, var medlemmarna överhängande män eller?! (Jag har inga fördomar alls )

Jag ska skicka länken till några desperata jävlar som raggar på gifta/sambos här på FL samt till någon som jag känner som också är så j-a patetisk och raggar på allt som rör sig, bara bra om dom beblandar sig med likasinnade så slipper vi andra bli indragna.

• Red Velvet
    Gullan från Arkadien skrev 2010-12-03 12:46:19 följande:
    Och jag är helt för allas rätt att tycka att det är omoraliskt och om de vill skapa en opinion för att bojkotta kanalen så kan de få göra det med. Det är när man börjar prata om att kanalen inte borde få sända sådant och att sidan inte borde få finnas som mina taggar kommer ut (för det har ju också förekommit i denna tråden)
    Jag har inte orkar följa hela tråden. Då är vi på samma linje!
  • hemlig02
    Majo skrev 2010-12-03 12:59:10 följande:
    Ni som varit in och kikat, var medlemmarna överhängande män eller?! (Jag har inga fördomar alls )

Jag ska skicka länken till några desperata jävlar som raggar på gifta/sambos här på FL samt till någon som jag känner som också är så j-a patetisk och raggar på allt som rör sig, bara bra om dom beblandar sig med likasinnade så slipper vi andra bli indragna.
    Aftonbaldet (tror jag det var) hade visst skrivit om det häromdagen. En kille och en tjej reggade sig för att testa, tjejen fick massor med svar medan killen inte fick några alls!
  • Singularity

haha... hörde också den reklamen igår :) kan inte annat än skratta :P

• Azusephre
    hemlig02 skrev 2010-12-03 11:54:12 följande:
    Jösses!! Men då måste alltså alla de 61 personer som du har fått meddelande av betalat för att  använda siten fullt ut!
    Haha, ja, nästan alla har typ det bästa "abonnemanget" som går att ha. När jag kom hem idag så hae jag 30 nya meddelande både från Sverige och Norge. Endel försöker till och med impa på egna språk om dom kommer från andra länder o.s.v. Det är en som har skickat 4 mail till mig, haha, helt jävla sannslöst. Min sambo bara skrattar :P
  • mamita64
    jonna08 skrev 2010-12-03 02:20:41 följande:
    Hade själv ingen sådan info. tills för alldeles nyligen sedan och satte då in "Singel". Hann faktiskt bara göra detta så "kikade" en karl in. Snacka om Desperado(- s)Förvånad
    Man tycker ju bara synd om dessa, eller hur? Och visst skulle man kunna utnyttja läget om man ville.
    Men vill man? Jag kanske hade kunnat sälja ett par begagnade trosor, eller så?Flört
    Men jag är inget rovdjur, vill heller inte vara ett sådant.
    Obestämd
    Men det kanske mest sjuka i sammanhang som dessa är att man gör fel om man säger ifrån? Det förutsätts liksom, från både män och kvinnor, att man skall säga "Ja" och vara "tillgängling" i sammanhang som då "dessa"?
    Sjukt, enligt mig. Och detta i synnerhet när man inte ens uppehåller sig på en sida främst avsedd för att "ragga".
    Men, men......- på FL kan allt hända.
    Jag gjorde en profil på Nån dejtingsida bara för att kunna kolla runt lite. Ingen bild, ingen mer info än absolut nödvändig. Massor med flirtar och brev i boxen.
    Det är inte klokt.
    Här på Fl har jag fått lägga till i min profil att jag inte tillfredställer någon varken här, eller i telefonen. Efter detta så har det varit lugnt
  • mamita64
    hemlig02 skrev 2010-12-03 14:52:41 följande:
    Aftonbaldet (tror jag det var) hade visst skrivit om det häromdagen. En kille och en tjej reggade sig för att testa, tjejen fick massor med svar medan killen inte fick några alls!
    Ja jag skrev om det igår.
    Hon fick 187 träffar på tre dagar och han noll.

Jag upprepar att otrohet är väldigt vanligt här på Fl, alla åldrar är representerade
  • lennartsdotter
    Majo skrev 2010-12-03 12:59:10 följande:
    Det brukar vara så på de festa datingsiter så jag antar att samma gäller för denna.
  • Azusephre

Haha, måste bara berätta. Det är någon som har betalat så jag kan svara på mailen och det är INTE jag :O Helt jävla otroligt alltså. Gissa om jag fick en chock när jag loggade in och helt plötsligt var premium medlem :O

• Azusephre

Har frågat endel killar om dom brukar få mail eller om det är dom som skriver. Och alla har sagt att det oftast är dom som brukar börja skriva. Så tror inte killarna får så många mail om dom inte själva skriver, om dom ens år några svar.
    Har varit inne och kollat på endel kvinnor som har detta också och det är fan sorgligt. Som flesta bilderna är typ bilder på deras bröst (med BH dårå), eller deras ben, mage och bröst o.s.v, att man måste hänga ut sig så för att få uppmärksamhet.

Svar på tråden Men va f-n är det här?!