• Linda7903

frustrerad

Sjukt ledsen idag.Har ju en hel del problem med min sk. man.Situationen med han och hans barn har gjort att min äldsta son inte ville vara hemma så han åkte till sin pappa.Fy vad detta sårar mej.Börjar förbereda mej själv på att flytta och bo själv med mina barn för är man gift så flyr man väl ändå inte ifrån problemen.Jag får bara mess om att han inte vill prata med mej....och hans mamma ska man inte tala om,hon kom till mitt hem och var otrevlig framför mina barn och ser inget fel i det.Ärligt vem hade stannat i ett sånt här äktenskap?

• Svar på tråden frustrerad
  • Waite

Jag vet inte de grundliggande problemen, men jag anser att a och o i ett förhållande är kommunikation och det låter inte som att ni har en lyckad sådan. Men du måste nog göra det som är bäst för dig och dina barn i slutändan.

• pussgurkan86
    pungspark skrev 2010-12-04 14:58:59 följande:
    Tar du den i tvåan?
    vad har det med saken att göra?

ts: vill han inte prata och reda ut problemen och ni inte är lyckliga så är det bättre att gå skilda vägar. lycka till.
  • Linda7903

Tack för dessa svar...det är så jag tänker också,och nej han verkar inte vilja reda ut detta eftersom han stack igår och vill inte ha med mej att göra.Allt är så sjukt patetiskt,han var inte sån här i början utan detta beteendet började när jag fick veta att det misstänks att min son har Asberger.

Svar på tråden frustrerad