• Carlosmami

straffa sin son med hot chili och kall dusch

Har ni sett detta? Det är så sjukt, jag får ont i mammahjärtat varje gång jag ser det och det har runnit en del tårar.. stackars litet barn!!!

VEM FAN GÖR SÅ?!!! Må henne brinna i helvetet :(

• Svar på tråden straffa sin son med hot chili och kall dusch
  • Bestla

Jag mår fortfarande så dåligt för den där lille pojkens skull...

• Vargkvinnan

Jag klarar inte ens öppna länken, räcker att läsa rubriken här. Fruktansvärt!

• Maggis
    Carlosmami skrev 2010-12-05 23:44:42 följande:
    Men tydligen så räknas inte det som "barnmisshandel" eftersom det inte sätter spår..
    för mig sätter det mer spår än ett blåmärke..
    Thalis skrev 2010-12-05 23:47:25 följande:
    Så är reglerna i USA! Du får aga barnet så länge det inte sätter spår......
    Då känns det ju lite märkligt att dr Phil ställde ultimatum och menade att om hon inte såg till att gå med på att få adekvat hjälp för sig och pojken så skulle soc kopplas in. Eftersom det är misshandel, det hon håller på med. Låter inte riktigt som att det är så väldigt ok och lagligt i mina öron.
    //Maggis
  • Maggis
    p w skrev 2010-12-05 23:41:27 följande:
    Jag klarade inte att se mer när jag fick höra han skrika bakom duschdraperiet..
    stackars lilla kille att växa upp med den kvinnan!
    Vad hände hos Dr Phil?? Vet du det TS?
    drphil.com/slideshows/slideshow/6065/&slide=2&showID=1545&preview=&versionID=
    //Maggis
  • angela23

Nä usch finner inga ord.. blir så ledsen stackars pojken har ingen chans..Hoppas mamman får hjälp...

• Smulan 89
    karet skrev 2010-12-05 23:27:33 följande:
    Fy fan. Fy fan.
    Stackars barn.
    Hans gråt.
    Mållös.
    Håller med. Det är hemskt.
  • mamita64
    Skogsflickan skrev 2010-12-05 23:53:44 följande:
    Vilken J*V*A F*TTKOSSA mamman är!Må hon brinna i helvetet för sin behandling av lilla pojken! Stackaren fick ont i hjärtat av att höra honom! Hur kan man vara funtad så? Är det en sån kossa som säkert är nertryckt av maken och har inget att säga till om, då tar hon till makten över sonen! Fyyy, jag kan inte skriva alla ord som poppar i huvudet på mig just nu för då hade jag blivit permanent bannad från familjeliv!

Men jag hoppas maken gör likadant med henne och 111111ggr värre o lägger ut på youtube till allas beskådan!
    Maken?
    Du tror inte han vet vilka straffsystem det finns i hemmet då
  • hilah

Vill inte öppna länken efter att ha läst rubriken - mår så illa av sådant. Nu vill jag också bara gå och krama min son.

• Pappasnartb

Fy vlika sjuka människor det finns.
    Detta är helt sjukt, men kommer troligen ifrån att man skall vara konsekvent och att man skall STRAFFA sina barn.
    Metoden är drastisk och strider helt mot FN´s barnknovention.
    Men det sorgliga är att detta bara är en hårdare variand av super nannys, metoden.
    Troligen har desas metoder visat sig inte ge tillräckligt resultat så man har trappat upp det hela och det har blivit total misshandel som troligen upprepas varje gång. Nu mera är barnet för rädd för att våga tala så han kryper ihop och hur han är gör blir det fel.

Detta är var som händer när man formar brat till lydnad.
    Istället för att låta barnen formas självständigt och växa genom en öppen dialog.
    Och närvarande föräldrar.
    Skäms på DJÄVULEN i denna film.

Läs boken Växa Inte Lyda.

//Pappa snart
    www.pappasnart.blogspot.com

• Hemmakär

Kan inte uttrycka den avsky jag känner för klippet. Klarade inte av att se hela.

Hoppas pyret stannar
  • Skruttis

Usch...jag gråter över den lilla pojken som behöver uppleva detta. Hur fan kan en människa vara så elak? Jag klarar inte när barn blir behandlade på detta vis...

Själv känner jag mig usel bara om jag inte lyssnat på min dotter ordentligt...

En mammas hjärta blöder....

*Dotter -08, skrutt i magen med BF 18/7-11 *
  • hemlig02

Åh fy!!! Kunde inte ens se klart videon! Stackars lille pojke!  Gråter Hoppas att han har fått hjälp!

• Knyttensmamma

Jag blir rosenrasande...hur i hela friden kan man göra så? Stackars stackars barn...Vilka idioter det finns!!!!!!!!!

Svar på tråden straffa sin son med hot chili och kall dusch