• Grodan01

    Utomkveds??

    Har varit dum nog att läsa lite inom ämnet av en slump och börjar nu oroa mig...

    Har vanliga gravsymtom såsom ömma bröst (har kommit nu v7), illamående, trötthet osv.
    Har blödit lite (ca 1/5 till 1/10 av en vanlig mens) sen den dagen mensen skulle kommit, varierar från färskt blod till att vara bruna flytningar, det har minskat och räcker nu med ett trosskydd/dag.
    Har ont i sidan, inte jätteont (varierar i smästa) och ine hela tiden, men liknar inte alls grav med min son.

    Behöver jag oroa mej tror ni??

  • Svar på tråden Utomkveds??
  • Lemis

    jag tycker du ska ringa och kolla dig.
    jag fick ett X för 5 veckor sedan. jag hade lite bruna flytningar och ömma bröst och mådde illa osv. men ändå kändes det inte som med min första graviditet. Men jag slog bort den tanken eftersom jag är expert på att oroa mig i onödan. Men åååå vad jag ångarar att jag gjorde det. Nu sitter man här med ett snitt på buken och en äggledare mindre.

    Jag vill inte skrämma dig , i ditt fall behöver det inte alls vara farligt, men efetrsom du skriver att det inte känns som innan så tycker jag du ska lyssna på den känslan, jag hade hoppats på att någon att sagt åt mig!

    Lycka till!

  • Grodan01

    Tack för ditt svar. Har vart på vul idag och det fanns ett tickande hjärta i livmodern, dock hälften så stor som den borde, så vi får se hur det går...

    Ledsen för din skull. Om du är expert på att oroa dig, så är nog jag expert på att vänta för att det ordnar sig nog... Hoppas allt känns bättre för er.

Svar på tråden Utomkveds??