Min sambo verkar tappa lusten mer & mer! :-(
Jag är gravid i v 20. Sen ett tag tillbaka så är de enbart jag som tar intiativen till sex mellan mig och min sambo. Känns som att han drar sig från att vilja ha sex tillsammans med mig. Han tar aldrig intiativ.
Nu sist gick det en vecka. Vi påbörjade & ha sex. Vad händer. Jo han slaknar!!!!!!!! Jag bryter ihop och börjar störtgråta. Ältade de här i 1 dygn ungefär. Vi har inte haft sex på EN VECKA! Och när vi väl har de så slaknar han.
Han påstår att han inte vill ta intiativ för att han är rädd för att "Misslyckas" och göra mig ledsen, därmed så vill han bara ta intiativ då ha vet att han kommer att komma!
För mig känns detta som bullshit!!! - Vaddå, vad menar han med de?? Känns som ett dåligt svepskäl. Är han otrogen? Har han ngn annan? Tänder han inte på mig??
Nu två dagar i rad när vi skall till och gå och sova så har han fått plötslig "Huvudvärk" Jag frågade han rätt ut. - Säger du bara så för att slippa ha sex med mig, eller att du är rädd för att jag ska vilja??
Vad fan ska jag göra??
Mina hormoner åker berg och dahl bana...nu har jag börjat älta detta igen!!! Vad fan är de med karln??? Vi som jämt haft sex tidigare hela tiden...???
Jag saknar att han kommer och trycker sig bakom mig och har stånd och verkligen åtrår och VILL HA MIG!!!
Jag betalar snart för att vem fasiken som helst ska ÅTRÅ MIG!!! Vilja ha mig!!!!
Vet inte vad jag ska ta mig till?!?!?!