• FinastE2010

Lutar era barn ibland huvudet i sidled?

Ja alltså då och då (kan gå lång tid emellan) så lutar min snart 10 mån son huvudet i sidled mot axeln alltså mycket åt sidan svårt o veta om han gör det medvetet el "tappar" på ngt sätt för tycker det ser ut som lite "ryckiga rörelser"? Så kan han göra om samma sak några gånger innan han slutar. Alltså han tar huvudet i sidled ner mot axeln sen upp igen o sen ner o sen upp.. gör era barn så ibland? Är det ngt jag bör ta upp med bvc?

• Svar på tråden Lutar era barn ibland huvudet i sidled?
  • mi07va

Det gör min 8-månaders och det gjorde min dotter också när hon var liten, tyckte bara det var gulligt Skrattande

Freja 070402 Maddox 100216
  • FinastE2010
    mi07va skrev 2010-12-08 01:13:20 följande:
    Det gör min 8-månaders och det gjorde min dotter också när hon var liten, tyckte bara det var gulligt Skrattande
    Haha, ja, gjorde dom de även uppreade gånger "upp och ner" innan de slutade?
  • dorothy83

Ja så gör min son med, han är 7mån men började med det vid 6mån. Gör det oftast på kvällen då han är lite trött. Ibland ler han lite samntidigt, tycker nog det är kul att se saker från en annan vinkel... ja, han gör det några gånger innan han ger upp... tycker det mest är gulligt :)

• FinastE2010
    dorothy83 skrev 2010-12-08 08:59:10 följande:
    Ja så gör min son med, han är 7mån men började med det vid 6mån. Gör det oftast på kvällen då han är lite trött. Ibland ler han lite samntidigt, tycker nog det är kul att se saker från en annan vinkel... ja, han gör det några gånger innan han ger upp... tycker det mest är gulligt :)
    Haha, ja det ser rätt gulligt ut men han har så mkt knasigheter för sig att man oroar sig ju för det mesta! Tänkte också att det såg ut som han ville se ngt från en annan synvinkel, för ibland flinar han samtidigt. hehe.. :)
Svar på tråden Lutar era barn ibland huvudet i sidled?